Vadības kursi

Piesakieties kursiem par vadības tēmām Riga Business School, lai pārzinātu jaunākās aktualitātes biznesa izglītībā. Neatkarīgi no tā, vai esat nesen absolvējis augstskolu vai pagājuši vairāki gadi, kopš pēdējoreiz bijāt studenta godā, aicinām turpināt izaugsmi. Šī ir iespēja attīstīt un aktualizēt savus talantus.

8.maijs – 14.augusts

Trešdienās,

Tiešsaistē

(izņemot 1. lekciju, kad tā notiek RBS telpās)

EUR 750 + PVN

Zanda Vipule

Mārketinga izpēte

Mūsdienu pasaulē, kuras pamatā ir dati, prasmes vākt, analizēt un interpretēt sarežģītus datus ir svarīgākas nekā jebkad agrāk. Šajā mārketinga pētījumu kursā apvienoti pētījumu teorētiskie pamati ar praktisku pielietojumu, lai pieņemtu uz informāciju un datiem balstītus lēmumus. Apvienojot pārdomas par reālās pasaules scenārijiem ar attiecīgajām teorijām, tiks iegūtas vērtīgas atziņas. Tā vietā, lai paļautos uz mācību grāmatu piemēriem, tiks aplūkotas dažādas reālas situācijas un kļūdas, kas pieļautas šajā procesā, lai no tām mācītos. Teorētiskās zināšanas tiks pielietotas praksē, izstrādājot praktisku grupas projektu, kurā tiks prezentēts veiktais mārketinga pētījums, ietverot visus posmus, t.sk. plānošanu, ierosināšanu, izpildi un interpretāciju. Tādējādi piedzīvosiet aizraujošu ceļojumu informācijas un datu izpētē, organizēšanā un analīzē, kas turpmāk palīdzēs pieņemt lēmumus, pamatojoties uz datiem.

Gatavojieties iedziļināties mārketinga pētījumu pasaulē un apgūt prasmes, kas nepieciešamas, lai orientētos uz datiem balstītās vides sarežģītībā!

Klase Tēma
1. nodarbība:

Klātienē

Ievads kursā un informētu lēmumu pieņemšana:

Domāšana ātri un lēni

Informācijas analīze un tās potenciālais pielietojums

Mārketinga izpētes process

Patērētāja balss

Mārketinga pētījumu veidi

Mārketinga izpētes process

Mārketinga pētījuma problēmas definēšana

Mārketinga pētījumu dizains

Pētījuma kopsavilkums un priekšlikums

2. nodarbība: Mārketinga pētījumu nozare

Iekšējo un ārējo datu vākšana

Tirgus izpētes nozare un tās izmantošana

Kvalitāte un ētika mārketinga pētniecībā

Mārketinga pētījumu nodošana apakšuzņēmējiem

3. nodarbība Kvantitatīvie pētījumi

Primārie un sekundārie pētījumi

Sekundāro datu priekšrocības un trūkumi

Iekšējās datu “noliktavas”

Ārēji publicēti dati

Sindicētie dati

Darbs ar datiem (datu vākšana, organizēšana, ieskats)

Datu izmantošana konkurentu izpētē, nozares ieskats

4. nodarbība Kvalitatīvie pētījumi:

Ievads kvalitatīvajā pētniecībā

Kvalitatīvo pētījumu lietojums

Kvalitatīvās intervijas jautājumi

Fokusa grupu vadīšana

Tiešsaistes fokusa grupas

Projektīvās metodes

Novērojuma pētījumi

5. Nodarbība: Aptaujas izpēte

Aptauju pētījumu izmantošana

Intervēšanas veidi

Kļūduapsekojumu pētījumos

6. nodarbība: Anketas izveide

Mērījumu pamati

Salīdzinošās skalas

Nesalīdzinošas skalas

Nesalīdzināmo skalu vadlīnijas

Anketas izveide

7. nodarbība Paraugu ņemšana un datu pārskatīšana

Mērķa tirgus definīcija un atlases kritēriji

Datu vākšanas un paraugu ņemšanas metodes

Paraugu ņemšana: galīgā un sākotnējā parauga lieluma noteikšana

Datu pārbaude

Daudzfaktoru metožu veidi

Parauga lieluma noteikšanas īkšķa noteikumi

Semestra vidus brīvlaiks
8. nodarbība Individuāls darbs pie tirgus izpētes kopsavilkuma un priekšlikuma izveides
9.nodarbība Projekta darba izpilde: Tirgus izpētes kopsavilkumu un priekšlikumu iesniegšana
10. nodarbība Individuālas konsultācijas grupām, lai īstenotu praktisku uzdevumu
11.nodarbība Biznesa simulācija: Stratēģisko lēmumu pieņemšana: Datu analītika: Stratēģiskā stratēģija: stratēģiskā lēmumu pieņemšana.
12.nodarbība Datu analīze

Tabulēšana un krusttabulēšana

Centrālā tendence

Standarta novirze

T-tests

Mākslīgais intelekts un atbalsta rīki

Dažādu rīku un to priekšrocību un ierobežojumu izpēte

Iespējas atbalstīt mārketinga izpētes procesu

Ziņojumi un prezentācijas

13.nodarbība Individuālas konsultācijas grupām, lai īstenotu praktisku uzdevumu
14.nodarbība Projektu izpildes un analīzes prezentācijas

10 min darba izpildes prezentācija

10 min. jautājumu un ieskatu no THE Company

Kursa maksa: 750 Eur + PVN

Prasības sertifikāta saņemšanai:

  • 80% apmeklējums
  • Aktīva dalība nodarbībās, kas ietver diskusijas grupu un individuālo darbu.

Mārketinga izpēte

EUR 750 + PVN

Zanda Vipule

8.maijs – 14.augusts

Trešdienās,

Tiešsaistē

(izņemot 1. lekciju, kad tā notiek RBS telpās)

Mūsdienu pasaulē, kuras pamatā ir dati, prasmes vākt, analizēt un interpretēt sarežģītus datus ir svarīgākas nekā jebkad agrāk. Šajā mārketinga pētījumu kursā apvienoti pētījumu teorētiskie pamati ar praktisku pielietojumu, lai pieņemtu uz informāciju un datiem balstītus lēmumus. Apvienojot pārdomas par reālās pasaules scenārijiem ar attiecīgajām teorijām, tiks iegūtas vērtīgas atziņas. Tā vietā, lai paļautos uz mācību grāmatu piemēriem, tiks aplūkotas dažādas reālas situācijas un kļūdas, kas pieļautas šajā procesā, lai no tām mācītos. Teorētiskās zināšanas tiks pielietotas praksē, izstrādājot praktisku grupas projektu, kurā tiks prezentēts veiktais mārketinga pētījums, ietverot visus posmus, t.sk. plānošanu, ierosināšanu, izpildi un interpretāciju. Tādējādi piedzīvosiet aizraujošu ceļojumu informācijas un datu izpētē, organizēšanā un analīzē, kas turpmāk palīdzēs pieņemt lēmumus, pamatojoties uz datiem.

Gatavojieties iedziļināties mārketinga pētījumu pasaulē un apgūt prasmes, kas nepieciešamas, lai orientētos uz datiem balstītās vides sarežģītībā!

Klase Tēma
1. nodarbība:

Klātienē

Ievads kursā un informētu lēmumu pieņemšana:

Domāšana ātri un lēni

Informācijas analīze un tās potenciālais pielietojums

Mārketinga izpētes process

Patērētāja balss

Mārketinga pētījumu veidi

Mārketinga izpētes process

Mārketinga pētījuma problēmas definēšana

Mārketinga pētījumu dizains

Pētījuma kopsavilkums un priekšlikums

2. nodarbība: Mārketinga pētījumu nozare

Iekšējo un ārējo datu vākšana

Tirgus izpētes nozare un tās izmantošana

Kvalitāte un ētika mārketinga pētniecībā

Mārketinga pētījumu nodošana apakšuzņēmējiem

3. nodarbība Kvantitatīvie pētījumi

Primārie un sekundārie pētījumi

Sekundāro datu priekšrocības un trūkumi

Iekšējās datu “noliktavas”

Ārēji publicēti dati

Sindicētie dati

Darbs ar datiem (datu vākšana, organizēšana, ieskats)

Datu izmantošana konkurentu izpētē, nozares ieskats

4. nodarbība Kvalitatīvie pētījumi:

Ievads kvalitatīvajā pētniecībā

Kvalitatīvo pētījumu lietojums

Kvalitatīvās intervijas jautājumi

Fokusa grupu vadīšana

Tiešsaistes fokusa grupas

Projektīvās metodes

Novērojuma pētījumi

5. Nodarbība: Aptaujas izpēte

Aptauju pētījumu izmantošana

Intervēšanas veidi

Kļūduapsekojumu pētījumos

6. nodarbība: Anketas izveide

Mērījumu pamati

Salīdzinošās skalas

Nesalīdzinošas skalas

Nesalīdzināmo skalu vadlīnijas

Anketas izveide

7. nodarbība Paraugu ņemšana un datu pārskatīšana

Mērķa tirgus definīcija un atlases kritēriji

Datu vākšanas un paraugu ņemšanas metodes

Paraugu ņemšana: galīgā un sākotnējā parauga lieluma noteikšana

Datu pārbaude

Daudzfaktoru metožu veidi

Parauga lieluma noteikšanas īkšķa noteikumi

Semestra vidus brīvlaiks
8. nodarbība Individuāls darbs pie tirgus izpētes kopsavilkuma un priekšlikuma izveides
9.nodarbība Projekta darba izpilde: Tirgus izpētes kopsavilkumu un priekšlikumu iesniegšana
10. nodarbība Individuālas konsultācijas grupām, lai īstenotu praktisku uzdevumu
11.nodarbība Biznesa simulācija: Stratēģisko lēmumu pieņemšana: Datu analītika: Stratēģiskā stratēģija: stratēģiskā lēmumu pieņemšana.
12.nodarbība Datu analīze

Tabulēšana un krusttabulēšana

Centrālā tendence

Standarta novirze

T-tests

Mākslīgais intelekts un atbalsta rīki

Dažādu rīku un to priekšrocību un ierobežojumu izpēte

Iespējas atbalstīt mārketinga izpētes procesu

Ziņojumi un prezentācijas

13.nodarbība Individuālas konsultācijas grupām, lai īstenotu praktisku uzdevumu
14.nodarbība Projektu izpildes un analīzes prezentācijas

10 min darba izpildes prezentācija

10 min. jautājumu un ieskatu no THE Company

Kursa maksa: 750 Eur + PVN

Prasības sertifikāta saņemšanai:

  • 80% apmeklējums
  • Aktīva dalība nodarbībās, kas ietver diskusijas grupu un individuālo darbu.