Vadības kursi
Piesakieties kursiem par vadības tēmām Riga Business School, lai pārzinātu jaunākās aktualitātes biznesa izglītībā. Neatkarīgi no tā, vai esat nesen absolvējis augstskolu vai pagājuši vairāki gadi, kopš pēdējoreiz bijāt studenta godā, aicinām turpināt izaugsmi. Šī ir iespēja attīstīt un aktualizēt savus talantus.
8.maijs – 14.augusts
Trešdienās,
Tiešsaistē
(izņemot 1. lekciju, kad tā notiek RBS telpās)
EUR 750 + PVN
Zanda Vipule
Mārketinga izpēte
Mūsdienu pasaulē, kuras pamatā ir dati, prasmes vākt, analizēt un interpretēt sarežģītus datus ir svarīgākas nekā jebkad agrāk. Šajā mārketinga pētījumu kursā apvienoti pētījumu teorētiskie pamati ar praktisku pielietojumu, lai pieņemtu uz informāciju un datiem balstītus lēmumus. Apvienojot pārdomas par reālās pasaules scenārijiem ar attiecīgajām teorijām, tiks iegūtas vērtīgas atziņas. Tā vietā, lai paļautos uz mācību grāmatu piemēriem, tiks aplūkotas dažādas reālas situācijas un kļūdas, kas pieļautas šajā procesā, lai no tām mācītos. Teorētiskās zināšanas tiks pielietotas praksē, izstrādājot praktisku grupas projektu, kurā tiks prezentēts veiktais mārketinga pētījums, ietverot visus posmus, t.sk. plānošanu, ierosināšanu, izpildi un interpretāciju. Tādējādi piedzīvosiet aizraujošu ceļojumu informācijas un datu izpētē, organizēšanā un analīzē, kas turpmāk palīdzēs pieņemt lēmumus, pamatojoties uz datiem.
Gatavojieties iedziļināties mārketinga pētījumu pasaulē un apgūt prasmes, kas nepieciešamas, lai orientētos uz datiem balstītās vides sarežģītībā!
Klase | Tēma |
---|---|
1. nodarbība:
Klātienē |
Ievads kursā un informētu lēmumu pieņemšana:
– Domāšana ātri un lēni – Informācijas analīze un tās potenciālais pielietojums Mārketinga izpētes process – Patērētāja balss – Mārketinga pētījumu veidi – Mārketinga izpētes process – Mārketinga pētījuma problēmas definēšana – Mārketinga pētījumu dizains – Pētījuma kopsavilkums un priekšlikums |
2. nodarbība: | Mārketinga pētījumu nozare
– Iekšējo un ārējo datu vākšana – Tirgus izpētes nozare un tās izmantošana – Kvalitāte un ētika mārketinga pētniecībā – Mārketinga pētījumu nodošana apakšuzņēmējiem |
3. nodarbība | Kvantitatīvie pētījumi
– Primārie un sekundārie pētījumi – Sekundāro datu priekšrocības un trūkumi – Iekšējās datu “noliktavas” – Ārēji publicēti dati – Sindicētie dati – Darbs ar datiem (datu vākšana, organizēšana, ieskats) – Datu izmantošana konkurentu izpētē, nozares ieskats |
4. nodarbība | Kvalitatīvie pētījumi:
– Ievads kvalitatīvajā pētniecībā – Kvalitatīvo pētījumu lietojums – Kvalitatīvās intervijas jautājumi – Fokusa grupu vadīšana – Tiešsaistes fokusa grupas – Projektīvās metodes – Novērojuma pētījumi |
5. Nodarbība: | Aptaujas izpēte
– Aptauju pētījumu izmantošana – Intervēšanas veidi – Kļūduapsekojumu pētījumos |
6. nodarbība: | Anketas izveide
– Mērījumu pamati – Salīdzinošās skalas – Nesalīdzinošas skalas – Nesalīdzināmo skalu vadlīnijas – Anketas izveide |
7. nodarbība | Paraugu ņemšana un datu pārskatīšana
– Mērķa tirgus definīcija un atlases kritēriji – Datu vākšanas un paraugu ņemšanas metodes – Paraugu ņemšana: galīgā un sākotnējā parauga lieluma noteikšana – Datu pārbaude – Daudzfaktoru metožu veidi – Parauga lieluma noteikšanas īkšķa noteikumi |
Semestra vidus brīvlaiks | |
8. nodarbība | Individuāls darbs pie tirgus izpētes kopsavilkuma un priekšlikuma izveides |
9.nodarbība | Projekta darba izpilde: Tirgus izpētes kopsavilkumu un priekšlikumu iesniegšana |
10. nodarbība | Individuālas konsultācijas grupām, lai īstenotu praktisku uzdevumu |
11.nodarbība | Biznesa simulācija: Stratēģisko lēmumu pieņemšana: Datu analītika: Stratēģiskā stratēģija: stratēģiskā lēmumu pieņemšana. |
12.nodarbība | Datu analīze
– Tabulēšana un krusttabulēšana – Centrālā tendence – Standarta novirze – T-tests Mākslīgais intelekts un atbalsta rīki – Dažādu rīku un to priekšrocību un ierobežojumu izpēte – Iespējas atbalstīt mārketinga izpētes procesu Ziņojumi un prezentācijas |
13.nodarbība | Individuālas konsultācijas grupām, lai īstenotu praktisku uzdevumu |
14.nodarbība | Projektu izpildes un analīzes prezentācijas
10 min darba izpildes prezentācija 10 min. jautājumu un ieskatu no THE Company |
Kursa maksa: 750 Eur + PVN
Prasības sertifikāta saņemšanai:
- 80% apmeklējums
- Aktīva dalība nodarbībās, kas ietver diskusijas grupu un individuālo darbu.
Mārketinga izpēte
EUR 750 + PVN
Zanda Vipule
8.maijs – 14.augusts
Trešdienās,
Tiešsaistē
(izņemot 1. lekciju, kad tā notiek RBS telpās)
Mūsdienu pasaulē, kuras pamatā ir dati, prasmes vākt, analizēt un interpretēt sarežģītus datus ir svarīgākas nekā jebkad agrāk. Šajā mārketinga pētījumu kursā apvienoti pētījumu teorētiskie pamati ar praktisku pielietojumu, lai pieņemtu uz informāciju un datiem balstītus lēmumus. Apvienojot pārdomas par reālās pasaules scenārijiem ar attiecīgajām teorijām, tiks iegūtas vērtīgas atziņas. Tā vietā, lai paļautos uz mācību grāmatu piemēriem, tiks aplūkotas dažādas reālas situācijas un kļūdas, kas pieļautas šajā procesā, lai no tām mācītos. Teorētiskās zināšanas tiks pielietotas praksē, izstrādājot praktisku grupas projektu, kurā tiks prezentēts veiktais mārketinga pētījums, ietverot visus posmus, t.sk. plānošanu, ierosināšanu, izpildi un interpretāciju. Tādējādi piedzīvosiet aizraujošu ceļojumu informācijas un datu izpētē, organizēšanā un analīzē, kas turpmāk palīdzēs pieņemt lēmumus, pamatojoties uz datiem.
Gatavojieties iedziļināties mārketinga pētījumu pasaulē un apgūt prasmes, kas nepieciešamas, lai orientētos uz datiem balstītās vides sarežģītībā!
Klase | Tēma |
---|---|
1. nodarbība:
Klātienē |
Ievads kursā un informētu lēmumu pieņemšana:
– Domāšana ātri un lēni – Informācijas analīze un tās potenciālais pielietojums Mārketinga izpētes process – Patērētāja balss – Mārketinga pētījumu veidi – Mārketinga izpētes process – Mārketinga pētījuma problēmas definēšana – Mārketinga pētījumu dizains – Pētījuma kopsavilkums un priekšlikums |
2. nodarbība: | Mārketinga pētījumu nozare
– Iekšējo un ārējo datu vākšana – Tirgus izpētes nozare un tās izmantošana – Kvalitāte un ētika mārketinga pētniecībā – Mārketinga pētījumu nodošana apakšuzņēmējiem |
3. nodarbība | Kvantitatīvie pētījumi
– Primārie un sekundārie pētījumi – Sekundāro datu priekšrocības un trūkumi – Iekšējās datu “noliktavas” – Ārēji publicēti dati – Sindicētie dati – Darbs ar datiem (datu vākšana, organizēšana, ieskats) – Datu izmantošana konkurentu izpētē, nozares ieskats |
4. nodarbība | Kvalitatīvie pētījumi:
– Ievads kvalitatīvajā pētniecībā – Kvalitatīvo pētījumu lietojums – Kvalitatīvās intervijas jautājumi – Fokusa grupu vadīšana – Tiešsaistes fokusa grupas – Projektīvās metodes – Novērojuma pētījumi |
5. Nodarbība: | Aptaujas izpēte
– Aptauju pētījumu izmantošana – Intervēšanas veidi – Kļūduapsekojumu pētījumos |
6. nodarbība: | Anketas izveide
– Mērījumu pamati – Salīdzinošās skalas – Nesalīdzinošas skalas – Nesalīdzināmo skalu vadlīnijas – Anketas izveide |
7. nodarbība | Paraugu ņemšana un datu pārskatīšana
– Mērķa tirgus definīcija un atlases kritēriji – Datu vākšanas un paraugu ņemšanas metodes – Paraugu ņemšana: galīgā un sākotnējā parauga lieluma noteikšana – Datu pārbaude – Daudzfaktoru metožu veidi – Parauga lieluma noteikšanas īkšķa noteikumi |
Semestra vidus brīvlaiks | |
8. nodarbība | Individuāls darbs pie tirgus izpētes kopsavilkuma un priekšlikuma izveides |
9.nodarbība | Projekta darba izpilde: Tirgus izpētes kopsavilkumu un priekšlikumu iesniegšana |
10. nodarbība | Individuālas konsultācijas grupām, lai īstenotu praktisku uzdevumu |
11.nodarbība | Biznesa simulācija: Stratēģisko lēmumu pieņemšana: Datu analītika: Stratēģiskā stratēģija: stratēģiskā lēmumu pieņemšana. |
12.nodarbība | Datu analīze
– Tabulēšana un krusttabulēšana – Centrālā tendence – Standarta novirze – T-tests Mākslīgais intelekts un atbalsta rīki – Dažādu rīku un to priekšrocību un ierobežojumu izpēte – Iespējas atbalstīt mārketinga izpētes procesu Ziņojumi un prezentācijas |
13.nodarbība | Individuālas konsultācijas grupām, lai īstenotu praktisku uzdevumu |
14.nodarbība | Projektu izpildes un analīzes prezentācijas
10 min darba izpildes prezentācija 10 min. jautājumu un ieskatu no THE Company |
Kursa maksa: 750 Eur + PVN
Prasības sertifikāta saņemšanai:
- 80% apmeklējums
- Aktīva dalība nodarbībās, kas ietver diskusijas grupu un individuālo darbu.