Vadības kursi

Piesakieties vadības kursiem Riga Business School, lai pārzinātu jaunākās aktualitātes biznesa izglītībā. Neatkarīgi no tā, vai esat nesen absolvējis augstskolu vai pagājuši vairāki gadi, kopš pēdējoreiz bijāt studenta statusā, aicinām turpināt izaugsmi. Šī ir iespēja attīstīt un aktualizēt savus talantus.

21. un 28. novembris

16.00 – 19.00

Klātienē

EUR 400 + PVN

Rihards Zeiļa

Digitālā mārketinga izaugsmes stratēģijas MVU

Šis kurss ir izstrādāts, lai mazo un vidējo uzņēmumu vadītājiem sniegtu praktiskas digitālā mārketinga stratēģijas izaugsmes paātrināšanai un ilgtspējīgu panākumu gūšanai. Dalībnieki iegūs padziļinātu izpratni par visefektīvākajiem digitālajiem kanāliem, taktikām un rīkiem, kurus var izmantot, lai paplašinātu pārklājumu, palielinātu zīmola atpazīstamību, iegūtu jaunus klientus un palielinātu ieņēmumus. Kursā uzsvars tiks likts uz praktiskiem un reāliem piemēriem, sniedzot dalībniekiem ceļvedi augstas ietekmes digitālā mārketinga kampaņu īstenošanai.

Kursa beigās dalībnieki spēs:

  • Identificēt un novērtēt MVU digitālā mārketinga iespējas, kas veicina strauju izaugsmi.
  • Izveidot visaptverošu digitālā mārketinga plānu, kas atbilst uzņēmuma mērķiem un mērķauditorijas vajadzībām.
  • Īstenot efektīvas stratēģijas dažādos digitālajos kanālos, ieskaitot meklētājprogrammu optimizāciju (SEO) sociālo mediju mārketingā, satura mārketingā, e-pasta mārketingā un maksas reklāmās.
  • Izmērīt un analizēt kampaņas rezultātu datus, lai noteiktu jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi, un optimizētu to, lai nodrošinātu maksimālus ienākumus no ieguldījumiem (ROI).
  • Izmantot dažādus digitālā mārketinga rīkus un tehnoloģijas, lai racionalizētu procesus un uzlabotu kampaņu efektivitāti.
  • Izstrādāt ilgtspējīgu digitālā mārketinga pieeju, kas veicina MVU ilgtermiņa izaugsmi.
Klase Tēma
1. DIENA MVU digitālā mārketinga vide:

  • Mazo un vidējo uzņēmumu unikālās problēmas un iespējas
  • Spēcīga digitālā pamata izveide: Tīmekļa vietnes optimizācija, SEO pamati un meklētājvietnes
  • Mākslīgā intelekta izmantošana satura stratēģijā un mārketingā: Vērtīga satura radīšana, kas piesaista un iesaista mērķauditoriju

Strauji augoši digitālie kanāli:

  • Sociālo mediju mārketings MVU: Tādas platformas kā Facebook, Instagram, LinkedIn un X
  • E-pasta mārketinga stratēģijas attiecību veidošanai un konversiju veicināšanai
2. DIENA Maksas reklāmas iespējas MVU:

  • Google reklāmas
  • Meta (Facebook un Instagram) reklāmas

Veiksmīgas darbības mērīšana un optimizēšana:

  • Galvenie darbības rādītāji (KPI) MVU digitālajam mārketingam
  • Kampaņu datu izsekošana, analīze un interpretācija.

Kopsavilkums, jautājumi un atbildes:

  • Ilgtspējīga digitālā mārketinga dzinēja izveide ilgtermiņa panākumiem
  • Atklāts forums jautājumiem un diskusijām

Kursa cena: EUR 400 + PVN
Prasības sertifikāta saņemšanai:

  • Studenti saņems sertifikātu, pamatojoties uz apmeklējumu un aktīvu dalību kursa laikā.

Digitālā mārketinga izaugsmes stratēģijas MVU

EUR 400 + PVN

Rihards Zeiļa

21. un 28. novembris

16.00 – 19.00

Klātienē

Šis kurss ir izstrādāts, lai mazo un vidējo uzņēmumu vadītājiem sniegtu praktiskas digitālā mārketinga stratēģijas izaugsmes paātrināšanai un ilgtspējīgu panākumu gūšanai. Dalībnieki iegūs padziļinātu izpratni par visefektīvākajiem digitālajiem kanāliem, taktikām un rīkiem, kurus var izmantot, lai paplašinātu pārklājumu, palielinātu zīmola atpazīstamību, iegūtu jaunus klientus un palielinātu ieņēmumus. Kursā uzsvars tiks likts uz praktiskiem un reāliem piemēriem, sniedzot dalībniekiem ceļvedi augstas ietekmes digitālā mārketinga kampaņu īstenošanai.

Kursa beigās dalībnieki spēs:

  • Identificēt un novērtēt MVU digitālā mārketinga iespējas, kas veicina strauju izaugsmi.
  • Izveidot visaptverošu digitālā mārketinga plānu, kas atbilst uzņēmuma mērķiem un mērķauditorijas vajadzībām.
  • Īstenot efektīvas stratēģijas dažādos digitālajos kanālos, ieskaitot meklētājprogrammu optimizāciju (SEO) sociālo mediju mārketingā, satura mārketingā, e-pasta mārketingā un maksas reklāmās.
  • Izmērīt un analizēt kampaņas rezultātu datus, lai noteiktu jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi, un optimizētu to, lai nodrošinātu maksimālus ienākumus no ieguldījumiem (ROI).
  • Izmantot dažādus digitālā mārketinga rīkus un tehnoloģijas, lai racionalizētu procesus un uzlabotu kampaņu efektivitāti.
  • Izstrādāt ilgtspējīgu digitālā mārketinga pieeju, kas veicina MVU ilgtermiņa izaugsmi.
Klase Tēma
1. DIENA MVU digitālā mārketinga vide:

  • Mazo un vidējo uzņēmumu unikālās problēmas un iespējas
  • Spēcīga digitālā pamata izveide: Tīmekļa vietnes optimizācija, SEO pamati un meklētājvietnes
  • Mākslīgā intelekta izmantošana satura stratēģijā un mārketingā: Vērtīga satura radīšana, kas piesaista un iesaista mērķauditoriju

Strauji augoši digitālie kanāli:

  • Sociālo mediju mārketings MVU: Tādas platformas kā Facebook, Instagram, LinkedIn un X
  • E-pasta mārketinga stratēģijas attiecību veidošanai un konversiju veicināšanai
2. DIENA Maksas reklāmas iespējas MVU:

  • Google reklāmas
  • Meta (Facebook un Instagram) reklāmas

Veiksmīgas darbības mērīšana un optimizēšana:

  • Galvenie darbības rādītāji (KPI) MVU digitālajam mārketingam
  • Kampaņu datu izsekošana, analīze un interpretācija.

Kopsavilkums, jautājumi un atbildes:

  • Ilgtspējīga digitālā mārketinga dzinēja izveide ilgtermiņa panākumiem
  • Atklāts forums jautājumiem un diskusijām

Kursa cena: EUR 400 + PVN
Prasības sertifikāta saņemšanai:

  • Studenti saņems sertifikātu, pamatojoties uz apmeklējumu un aktīvu dalību kursa laikā.