Programmēšanas konkurss vidusskolēniem
Ja vidusskolā apgūsti programmēšanu, šī ir Tava iespēja parādīt savas prasmes un idejas plašākai sabiedrībai un iegūt vērtīgas balvas no LMT!
Konkursa uzdevums ir prezentēt Programmēšana I vai II kursa ietvarā izstrādātu ideju, kas risina izvēlētai sabiedrības grupai aktuālu problēmu. Projekta ideju var iesniegt prototipa stadijā. Tēma var būt skolotāja noteikta vai paša izvēlēta. Darbu var iesniegt individuāli vai komandā līdz 3 cilvēkiem.
Finālisti
10 vidusskolēnu komandas tiksies programmēšanas konkursa finālā 11.maijā!
1. RTU Inženierzinātņu vidusskolas komanda ar risinājumu ”ISS Explorer”
2. Siguldas pilsētas vidusskolas komanda ar risinājumu ”F.L.I.R.”
3. Daugavpils Tehnoloģiju vidusskolas-liceja komanda ar risinājumu ”ENVX”
4. Rīgas Valsts tehnikuma komanda ar risinājumu ”SafetySphere”
5. Rīgas 80. vidusskolas komanda ar risinājumu ”Dziļās mācīšanas zīmju valodas atpazīšanas algoritma izveide ar Tensorflow bibliotēku”
6. RTU Inženierzinātņu vidusskolas komanda ar risinājumu ”AI DIARY”
7. Salaspils 1. vidusskolas komanda ar risinājumu ”Iemācies Python!”
8. Siguldas pilsētas vidusskolas komanda ar risinājumu ”Mērījumu sistēma”
9. Rīgas 25 vidusskolas komanda ar risinājumu ”Sistēma programmēšanas skolotāju laika ietaupīšanai”
10. Rēzeknes Valsts 1. ģimnāzijas komanda ar risinājumu ”Didaktiskā matemātikas reizināšanas datorspēle „Aizraujoša matemātika””
Balvas
Pirmo trīs vietu ieguvējiem balvas dāvanu kartes tehnoloģiju iegādei
LMT klientu centros!
1. vieta | 2. vieta | 3. vieta | |
---|---|---|---|
Katram skolēnam | 300 EUR | 150 EUR | 100 EUR |
Skolotājam | 100 EUR | 100 EUR | 100 EUR |
Balvas
Pirmo trīs vietu ieguvējiem balvas dāvanu kartes tehnoloģiju iegādei
LMT klientu centros!
1. vieta | 2. vieta | 3. vieta | |
---|---|---|---|
Katram skolēnam | 300 EUR | 150 EUR | 100 EUR |
Skolotājam | 100 EUR | 100 EUR | 100 EUR |
Konkursa norise
26.aprīlis
Pieteikšanās termiņš
Līdz 26.aprīlim, izveido un iesniedz līdz 5 minūtēm garu videoklipu, kas ietver:
- projekta nosaukumu, autoru/-s, skolu un klasi;
- definētu problēmu, ko projekts risina;
- programmēšanas risinājumu, kas demonstrēts darbībā;
- izklāstītu projekta izstrādes gaitu, galvenos izaicinājumus, panākumus un mācības.
29.aprīlis
Finālistu paziņošana
8.maijs
GitHub saites iesniegšanas termiņš
Finālistiem līdz 8.maijam jāiesniedz saite uz Github repozitoriju ar izstrādātā risinājuma kodu un dokumentāciju README.md formātā.
26.aprīlis
Pieteikšanās termiņš
Līdz 26.aprīlim, izveido un iesniedz līdz 5 minūtēm garu videoklipu, kas ietver:
- projekta nosaukumu, autoru/-s, skolu un klasi;
- definētu problēmu, ko projekts risina;
- programmēšanas risinājumu, kas demonstrēts darbībā;
- izklāstītu projekta izstrādes gaitu, galvenos izaicinājumus, panākumus un mācības.
29.aprīlis
Finālistu paziņošana
8.maijs
GitHub saites iesniegšanas termiņš
Finālistiem līdz 8. maijam jāiesniedz saite uz Github repozitoriju ar izstrādātā risinājuma kodu un dokumentāciju README.md formātā.
11.maijs
Fināla prezentācijas klātienē
11.maijā finālisti klātienē prezentē savu risinājumu.
Vairāk par konkursu un vērtēšanas kritērijiem nolikumā.
11.maijs
Fināla prezentācijas klātienē
11.maijā finālisti klātienē prezentē savu risinājumu.
Vairāk par konkursu un vērtēšanas kritērijiem nolikumā.
Partneri