Kurss pieejams 2025. gada pavasarī!

Precīzs datums un laiks tiks paziņots pēc pieteikšanās.

Vairāk informācijas, rasktot epastu uz lift@rbs.lv vai zvanot 20318250

Klātienē
Cena: 500€ + PVN
Ir pieejama 50-100*% de minimis atbalsta intensitāte*
Valoda: Angļu

Konkurētspējīga gatavošanās starptautiskām tirdzniecības izstādēm

Pasniedzējs

Jonathan Calof

Par pasniedzēju

Jonathan Calof ir atzīts pasaules līmeņa eksperts stratēģiskās situācijas izvērtēšanā un nākotnes tendenču prognozēšanā. Viņš palīdz organizācijām prognozēt tirgus attīstību un izstrādāt inovatīvas stratēģijas. Kā profesors un konsultants viņš apvieno akadēmiskos pētījumus ar praktisku pieredzi, lai veicinātu uzņēmumu konkurētspēju un ilgtermiņa panākumus.

Kursa apraksts

Lai gan dalība starptautiskajās izstādēs ir viena no svarīgākajām uzņēmēju aktivitātēm globālajos tirgos, ir svarīgi jautāt – vai mēs pietiekami gatavojamies, lai veicinātu savu konkurētspēju šajās izstādēs? Šis vienas dienas seminārs sniegs uzņēmējiem praktiskus rīkus un stratēģijas, lai maksimāli izmantotu dalību starptautiskajās izstādēs. Izmantojot konkurences analīzi, dalībnieki apgūs metodes, kā iegūt vērtīgu informāciju, izprast tirgus tendences un identificēt galvenos konkurentus. Seminārā tiks apskatītas pētniecības metodes pirms izstādes, stratēģijas efektīvai iesaistei tās laikā un analīze pēc tās noslēguma. Pēc semināra dalībnieki būs gatavi izstrādāt pārdomātus rīcības plānus, kas veicinās ilgtermiņa izaugsmi un uzņēmuma attīstību starptautiskajā tirgū.

Kursa mērķi

Kursa laikā Jūs uzzināsiet, kā efektīvi izmantot konkurences informāciju, lai uzlabotu Jūsu dalību izstādēs.
Apgūsiet dažādas metodes vērtīgas informācijas vākšanai par konkurentiem, tirgus tendencēm un klientu vajadzībām, lai pieņemtu stratēģiskus lēmumus.
Apgūsiet, kā stratēģiski veidot komunikāciju ar potenciālajiem partneriem, klientiem un konkurentiem tirdzniecības izstādēs.
Analizējot savāktos datus, noteiksiet galvenos ieskatus un izstrādāsiet praktiskus un efektīvus rīcības plānus.
Izmantojot konkurētspējas novērtējuma informāciju, pieņemsiet pārliecinošos biznesa lēmumus, kas veicinās ilgtermiņa izaugsmi.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

Gūstiet dziļāku izpratni par ārvalstu tirgiem, konkurentu aktivitātēm un klientu vajadzībām.
Izstrādāsiet efektīvas stratēģijas, lai maksimāli palielinātu tirdzniecības izstādēs veikto ieguldījumu ietekmi.
Izmantosiet konkurences analīzes ieskatus, lai pieņemtu informētus lēmumus par produktu izstrādi, mārketinga un pārdošanas stratēģijām.
Veidosiet ilgtermiņa attiecības ar potenciālajiem partneriem, klientiem un izplatītājiem, balstoties uz analītiski iegūtiem datiem.
Būsiet soli priekšā konkurentiem, proaktīvi vācot un analizējot tirgus informāciju, lai nodrošinātu konkurētspēju un veicinātu uzņēmuma ilgtermiņa izaugsmi.

Kurss notiks:

Klātienē

Priekšzināšanas:

Piemērots Starptautisko izstāžu esošajiem un topošajiem dalībniekiem

Mācību metodes:

Šajā kursā tiek apvienotas iedvesmojošas lekcijas un interaktīvas jautājumu un atbilžu sesijas, kas veicina mācību procesu un rosina profesionālas diskusijas.

Kurs pārskats:

Ievads:
Ievads par konkurences informācijas lomu tirdzniecības izstāžu panākumos
Galvenie mērķi:
Iegūt vērtīgus ieskatus, veidot stratēģiskus kontaktus un uzlabot uzņēmējdarbības rezultātus izstādēs. Izpratne par tirdzniecības izstādes ainavu.
Izstāžu dinamikas analīze: kāpēc konkurentu analīze ir svarīga?
Ārvalstu tirgus tendenču un konkurentu klātbūtnes izpēte. Izstāžu mērķu noteikšana, kas ir saskaņoti ar biznesa stratēģiju.
Seminārs:
Dalībnieki izklāsta savus mērķus nākamajām tirdzniecības izstādēm, ņemot vērā uzņēmuma stratēģiju. Konkurences informācijas vākšana pirms tirdzniecības izstādes.

Efektīvas informācijas vākšanas metodes pirms izstādes: konkurenti, nozares tendences, klientu vajadzības.
Tiešsaistes avotu, sociālo mediju un nozares ziņojumu izmantošana, lai iegūtu profilētus datus par izstādes dalībniekiem.
Potenciālo partneru, konkurentu un klientu segmentēšana un mērķtiecīga saraksta izveidošana.

Praktisks vingrinājums:
Izlūkošanas avotu identificēšana un pirmsizrādes izpētes saraksta izveidošana.
Stratēģiskā iesaistīšanās un konkurentu izpētes metodes izstādes laikā.
Ētiskas un efektīvas informācijas vākšanas pieejas ievērošana izstādes laikā.
Konkurentu analīzes metodes: stendu apmeklējumi, produktu demonstrācijas, jautājumu un atbilžu taktika.
Tīklošana un tirgus ieskatu vākšana sarunās ar apmeklētājiem, organizatoriem un potenciālajiem partneriem.
Praktiska konkurentu taktikas pielietošana un starppersonu stratēģiju pilnveidošana informācijas vākšanai.

Pēctirdzniecības izstādes analīze un rīcības plānošana:
Informācijas par konkurētspējas novērtēšanu organizēšanu un analīzi pēc izstādes.
Iegūt dziļāku izpratni no konkurentu aktivitātēm un tirgus tendencēm.
Pēctirdzniecības plānu izstrāde attiecībā uz potenciālajiem klientiem un partneriem.

Grupas darbība:
Dalībnieki izstrādā rīcības plānu, ņemot vērā hipotētiskas tirdzniecības izstādes situācijas.
Ilgtermiņa ietekmes palielināšana ar Starptautisko izstāžu konkurences izvērtējumu
Izstādes laikā iegūto ieskatu izmantošana uzņēmējdarbības stratēģiju uzlabošanai un tirgus pozicionēšanai.
Konkurētspējas izvērtējuma atklājumu integrēšana stratēģiskajā plānošanā un produktu attīstībā.

Secinājumi:
Jautājumi un atbildes par konkurētspējas izaicinājumiem un iespējām tirdzniecības izstāžu kontekstā.
Galveno konkurētspējas metožu un stratēģiju kopsavilkums tirdzniecības izstādēm.
Pēdējie padomi par konkurētspēju kā pastāvīgu praksi starptautiskai paplašināšanai.

Preparing for Foreign Trade Show Participation with Competitive Intelligence

This course is available in the spring of 2025!

The exact date and time will be announced after registration.

For more information, send an email to lift@rbs.lv or call 20318250

In Person
Price: 500€ + VAT
EU co-funding available from 50-100%*
Language: Latvian

Lecturer

Jonathan Calof

Course Description

This one-day seminar equips businesses with the necessary tools and strategies to maximize their participation in foreign trade shows. By leveraging competitive intelligence (CI), participants will learn how to gather valuable insights, understand market trends, and identify key competitors. The workshop covers pre-show research techniques, strategic engagement methods, and post-show analysis. By the end of the seminar, participants will be able to develop effective action plans to drive long-term business growth and international expansion.

Course Goals

Learn how competitive intelligence can be used to optimize trade show participation.
Acquire techniques to collect valuable information about competitors, market trends, and customer needs.
Learn how to strategically engage with potential partners, customers, and competitors during the trade show.
Analyze gathered data to identify key insights and develop actionable plans.
Utilize CI insights to inform ongoing business decisions and drive sustainable growth.

After the course participants will be able to:

Gain a deeper understanding of foreign markets, competitor activities, and customer needs.
Develop effective strategies to maximize the impact of trade show investments.
Utilize CI insights to make informed decisions about product development, marketing, and sales strategies.
Build stronger relationships with potential partners, customers, and distributors.
Stay ahead of the competition by proactively gathering and analyzing market intelligence.

Course will be:

In Person

Prerequisites

This course is ideal for individuals with an interest in trade shows, including those with prior experience and those planning future trade show participation.

Teaching methods used:

This course features a combination of engaging lectures and interactive Q&A sessions to facilitate learning and encourage discussion.