1) 2024. gada 6. novembris 9:00-14:00

Tiešsaistē un Klātienē
Cena: 150€ + PVN
Cena ar EU atbalstu: 45€ + PVN
Valoda: Latviešu

Digitālā mārketinga stratēģija profesionāļiem

Professors

Linda Saulīte

Par pasniedzēju

Linda Saulīte, zinātņu doktore un RTU docente, ir augstākā līmeņa vadītāja ar vairāk kā 20 gadu pieredzi biznesa vadībā. Linda ir profesionāle mārketinga, komunikāciju stratēģiju un mediju vadībā. Šobrīd Linda ir valdes locekle un vada komunikāciju un mediju aģentūru grupu Dentsu Latvija, kure nodrošina pilna spektra mediju, tai skaitā e-komerciju, stratēģiju izstrādi un realizāciju globāliem, reģionāliem lokāliem uzņēmumiem.

Kursa apraksts

Šis kurss nodrošina praktiskas apmācības un atbalstu mārketinga profesionāļiem, kuri vēlas apgūt veiksmīgas digitālā mārketinga stratēģijas izstrādes un īstenošanas prasmes. Tu apgūsi prasmes, kā izstrādāt saistošu saturu, netraucēti integrēt vairākus mārketinga kanālus un veikt uz datiem balstītus lēmumus, lai optimizētu savas kampaņas. Kurss nodrošina profesionāļus ar praktiskiem rīkiem un metodoloģijām, lai uzlabotu kampaņu efektivitāti un sasniegtu izmērāmus rezultātus. Praktiski mācoties, Tu apgūsi prasmes veidot mērķtiecīgas stratēģijas, iesaistīt auditorijas un optimizēt kampaņas, lai panāktu maksimālu ietekmi.

Kursa mērķi

Padziļināt dalībnieku zināšanas par digitālā mārketinga stratēģijas izstrādi un ieviešanu.
Demonstrēt efektīvas satura veidošanas un mārketinga kanālu integrēšanas metodes.
Attīstīt prasmes analizēt kampaņu rezultātus un pielāgot stratēģijas atbilstoši datiem.
Nodrošināt dalībniekus ar praktiskiem rīkiem un metodēm digitālā mārketinga stratēģijas efektivitātes uzlabošanai.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

  • Prasme plānot strategiju Prasme analizet datus, lai pieņemtu pamatotus lēmumus
  • Izpratne par auditorijas segmentāciju digitālajā pasaulē
  • Prasme izmantot tehnoloģijas maksimālai ietekmei
  • Prasme novērtēt kanālu efektivitāti
  • .

Kurss notiks:

Tiešsaistē un Klātienē

Priekšzināšanas:

  • Pamata vai vidēja līmeņa zināšanas mārketingā un digitālā mārketinga pamatprincipos
  • Pieredze ar mārketinga kampaņu vadību un satura veidošanu
  • Pamatprasmes darbā ar analītikas rīkiem un datu interpretāciju

Mācību metodes:

  • Interaktīvas lekcijas: Lekcijas tiks papildinātas ar diskusijām, jautājumiem un atbildēm, kā arī praktiskajiem piemēriem
  • Grupu darbi: Dalībnieki tiks sadalīti grupās, lai kopīgi risinātu uzdevumus un prezentētu savus rezultātus
  • Case study: Tiek analizēti reāli dzīves piemēri, lai ilustrēt dažādas digitālā mārketinga situācijas
  • Praktiskie uzdevumi: Dalībnieki veic praktiskus uzdevumus, lai nostiprināt iegūtās zināšanas un prasmes

Tēma 1

Ievads digitālajā mārketingā
– Kas ir digitālais mārketings?
– Galvenās digitālā mārketinga platformas un kanāli
– Digitālā mārketinga nozīme uzņēmējdarbībā

Tēma 2

Mērķu noteikšana un KPI definēšana
– mērķu noteikšana digitālajam mārketingam
– Galvenie veiktspējas rādītāji (KPI) digitālajā mārketingā
– Kā izmērīt mārketinga aktivitāšu efektivitāti?

Tēma 3

Mērķauditorijas analīze un segmentēšana
– Mērķauditorijas izpētes metodes un instrumenti
– Pircēju personu (Buyer Personas) veidošana
– Segmentēšanas stratēģijas: kā efektīvi sasniegt savu auditoriju?

Tēma 4

Sociālo mediju mārketings
– Populārākās sociālo mediju platformas un to loma biznesā
– Kā izvēlēties pareizo platformu savai auditorijai?
– Reklāmas iespējas sociālajos medijos

Tēma 5

Digitālās stratēģijas izstrādes posmi Praktisks uzdevums un diskusija
– Digitālās stratēģijas izstrāde. Praktisks uzdevums, reālu uzņēmumu analīze
– Diskusija: izaicinājumi un iespējas digitālajā mārketingā

Digitālā mārketinga stratēģija profesionāļiem

1) 2024. gada 6. novembris 9:00-14:00

Tiešsaistē un Klātienē
Cena: 150€ + PVN
Cena ar EU atbalstu: 45€ + PVN
Valoda: Latviešu

Professors

Linda Saulīte

Par pasniedzēju

Linda Saulīte, zinātņu doktore un RTU docente, ir augstākā līmeņa vadītāja ar vairāk kā 20 gadu pieredzi biznesa vadībā. Linda ir profesionāle mārketinga, komunikāciju stratēģiju un mediju vadībā. Šobrīd Linda ir valdes locekle un vada komunikāciju un mediju aģentūru grupu Dentsu Latvija, kure nodrošina pilna spektra mediju, tai skaitā e-komerciju, stratēģiju izstrādi un realizāciju globāliem, reģionāliem lokāliem uzņēmumiem.

Kursa apraksts

Šis kurss nodrošina praktiskas apmācības un atbalstu mārketinga profesionāļiem, kuri vēlas apgūt veiksmīgas digitālā mārketinga stratēģijas izstrādes un īstenošanas prasmes. Tu apgūsi prasmes, kā izstrādāt saistošu saturu, netraucēti integrēt vairākus mārketinga kanālus un veikt uz datiem balstītus lēmumus, lai optimizētu savas kampaņas. Kurss nodrošina profesionāļus ar praktiskiem rīkiem un metodoloģijām, lai uzlabotu kampaņu efektivitāti un sasniegtu izmērāmus rezultātus. Praktiski mācoties, Tu apgūsi prasmes veidot mērķtiecīgas stratēģijas, iesaistīt auditorijas un optimizēt kampaņas, lai panāktu maksimālu ietekmi.

Kursa mērķi

Padziļināt dalībnieku zināšanas par digitālā mārketinga stratēģijas izstrādi un ieviešanu.
Demonstrēt efektīvas satura veidošanas un mārketinga kanālu integrēšanas metodes.
Attīstīt prasmes analizēt kampaņu rezultātus un pielāgot stratēģijas atbilstoši datiem.
Nodrošināt dalībniekus ar praktiskiem rīkiem un metodēm digitālā mārketinga stratēģijas efektivitātes uzlabošanai.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

  • Prasme plānot strategiju Prasme analizet datus, lai pieņemtu pamatotus lēmumus
  • Izpratne par auditorijas segmentāciju digitālajā pasaulē
  • Prasme izmantot tehnoloģijas maksimālai ietekmei
  • Prasme novērtēt kanālu efektivitāti
  • .

Kurss notiks:

Tiešsaistē un Klātienē

Priekšzināšanas:

  • Pamata vai vidēja līmeņa zināšanas mārketingā un digitālā mārketinga pamatprincipos
  • Pieredze ar mārketinga kampaņu vadību un satura veidošanu
  • Pamatprasmes darbā ar analītikas rīkiem un datu interpretāciju

Mācību metodes:

  • Interaktīvas lekcijas: Lekcijas tiks papildinātas ar diskusijām, jautājumiem un atbildēm, kā arī praktiskajiem piemēriem
  • Grupu darbi: Dalībnieki tiks sadalīti grupās, lai kopīgi risinātu uzdevumus un prezentētu savus rezultātus
  • Case study: Tiek analizēti reāli dzīves piemēri, lai ilustrēt dažādas digitālā mārketinga situācijas
  • Praktiskie uzdevumi: Dalībnieki veic praktiskus uzdevumus, lai nostiprināt iegūtās zināšanas un prasmes

Tēma 1

Ievads digitālajā mārketingā
– Kas ir digitālais mārketings?
– Galvenās digitālā mārketinga platformas un kanāli
– Digitālā mārketinga nozīme uzņēmējdarbībā

Tēma 2

Mērķu noteikšana un KPI definēšana
– mērķu noteikšana digitālajam mārketingam
– Galvenie veiktspējas rādītāji (KPI) digitālajā mārketingā
– Kā izmērīt mārketinga aktivitāšu efektivitāti?

Tēma 3

Mērķauditorijas analīze un segmentēšana
– Mērķauditorijas izpētes metodes un instrumenti
– Pircēju personu (Buyer Personas) veidošana
– Segmentēšanas stratēģijas: kā efektīvi sasniegt savu auditoriju?

Tēma 4

Sociālo mediju mārketings
– Populārākās sociālo mediju platformas un to loma biznesā
– Kā izvēlēties pareizo platformu savai auditorijai?
– Reklāmas iespējas sociālajos medijos

Tēma 5

Digitālās stratēģijas izstrādes posmi Praktisks uzdevums un diskusija
– Digitālās stratēģijas izstrāde. Praktisks uzdevums, reālu uzņēmumu analīze
– Diskusija: izaicinājumi un iespējas digitālajā mārketingā