1) 2024. gada 20. novembris  9:00-13:00
2024. gada 21. novembris  9:00-13:00
2024. gada 22. novembris  9:00-13:00

2) 2024. gada 12. decembris  9:00-17:00
2024. gada 13. decembris  9:00-13:00

Tiešsaistē un Klātienē
Cena: 450 € + PVN
Cena ar EU atbalstu: 135 € + PVN
Valoda: Latviešu

Mākslīgais intelekts un stratēģija: Praktisks ceļvedis mākslīgā intelekta ieviešanai uzņēmumā

Professors

Igors Rodins

Par pasniedzēju

Igors Rodins uzņēmumā Deloitte ir nostrādājis 30 gadus, no kuriem 25 gadus ir bijis partneris. Viņš ir vadījis Deloitte mākslīgā intelekta studiju, vadot mākslīgā intelekta un lielo datu iniciatīvas dažiem no Eiropas lielākajiem uzņēmumiem. Šajā kursā Igors apvieno savas plašās teorētiskās zināšanas ar plašo praktisko pieredzi mākslīgā intelekta jomā. Igors arī pasniedz mākslīgā intelekta un stratēģijas kursus EMBA programmā RTU Rīgas Biznesa skolā un vairākus kursus Zviedriju Ekonomikas augstskolā Rīgā.

Kursa apraksts

Šis kurss piedāvā unikālu skatījumu uz mākslīgo intelektu, veidojot saikni starp sarežģītiem tehniskiem jēdzieniem un to praktisko pielietojumu uzņēmējdarbībā. Kursu vada nozares veterāns ar plašu pieredzi mākslīgā intelekta risinājumu ieviešanā globālos uzņēmumos. Kurss sniedz stratēģisku pārskatu par mākslīgā intelekta potenciālu pārveidot organizācijas. Tu iegūsi ieskatu par reāli īstenotu mākslīgā intelekta risinājumu ieviešanu, ētiskiem apsvērumiem un mākslīgā intelekta iespēju attīstību savā organizācijā. Koncentrējoties uz mākslīgā intelekta ietekmi uz uzņēmējdarbību, nevis tehniskajām niansēm, šis kurss ļaus Tev pieņemt pamatotus lēmumus un virzīt veiksmīgas mākslīgā intelekta iniciatīvas.

Kursa mērķi

Koncentrējieties uz to, kā organizācijas veido spējas mākslīgā intelekta jomā, identificē lietojuma gadījumus un novērtē mākslīgā intelekta biznesa gadījumus;
Dalīties ar pasaules un Latvijas labāko praksi mākslīgā intelekta un lielo datu jomā;
Pieņemt Deloitte uzkrātās zināšanas par veiksmīgiem AI izmantošanas gadījumiem; izmantot Deloitte AI institūta resursus;
Pievērsties mūsdienīgām tehnoloģijām, kas nodrošina AI industrializāciju.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

  • Uzzini praktiskas mākslīgā intelekta ieviešanas atziņas
  • Prasme plānot stratēģisku mākslīgā intelekta ieviešanu
  • Spēja viegli orientēties mākslīgā intelekta pasaulē
  • Maksimāli palieliniet biznesa rezultātus
  • Kursā varēs iegūt ekspertu ieteikumus
  • Pieņem apzinātus lēmumus

Kurss notiks:

Tiešsaistē un Klātienē

Priekšzināšanas:

Mācību metodes:

Šis ir kurss, kas balstās uz case studies un pētījumiem, lai efektīvi risinātu galvenos jautājumus mākslīgā intelekta jomā. Šie materiāli tiks papildināti ar praktiskām uz situācijām balstītām prezentācijām un klases diskusijām.

1.Lekcija

20.Novembris:

Ievads mākslīgajā intelektā. Mākslīgā intelekta organizācija.

2.Lekcija

21.Novembris:

No biznesa procesa līdz AI lietojuma gadījumiem: AI lietojuma gadījumu atlase un novērtēšana.

3.Lekcija

22.Novembris:

AI ieviešana. Mākslīgā intelekta projektu ekonomiskās efektivitātes mērīšana un pārvaldība. No datu zinātnes līdz uzņēmējdarbības KPI.

Mākslīgais intelekts un stratēģija: Praktisks ceļvedis mākslīgā intelekta ieviešanai uzņēmumā

1) 2024. gada 20. novembris  9:00-13:00
2024. gada 21. novembris  9:00-13:00
2024. gada 22. novembris  9:00-13:00

2) 2024. gada 12. decembris  9:00-17:00
2024. gada 13. decembris  9:00-13:00

Tiešsaistē un Klātienē
Cena: 450 € + PVN
Cena ar EU atbalstu: 135 € + PVN
Valoda: Latviešu

Professors

Igors Rodins

Par pasniedzēju

Igors Rodins uzņēmumā Deloitte ir nostrādājis 30 gadus, no kuriem 25 gadus ir bijis partneris. Viņš ir vadījis Deloitte mākslīgā intelekta studiju, vadot mākslīgā intelekta un lielo datu iniciatīvas dažiem no Eiropas lielākajiem uzņēmumiem. Šajā kursā Igors apvieno savas plašās teorētiskās zināšanas ar plašo praktisko pieredzi mākslīgā intelekta jomā. Igors arī pasniedz mākslīgā intelekta un stratēģijas kursus EMBA programmā RTU Rīgas Biznesa skolā un vairākus kursus Zviedriju Ekonomikas augstskolā Rīgā.

Kursa apraksts

Šis kurss piedāvā unikālu skatījumu uz mākslīgo intelektu, veidojot saikni starp sarežģītiem tehniskiem jēdzieniem un to praktisko pielietojumu uzņēmējdarbībā. Kursu vada nozares veterāns ar plašu pieredzi mākslīgā intelekta risinājumu ieviešanā globālos uzņēmumos. Kurss sniedz stratēģisku pārskatu par mākslīgā intelekta potenciālu pārveidot organizācijas. Tu iegūsi ieskatu par reāli īstenotu mākslīgā intelekta risinājumu ieviešanu, ētiskiem apsvērumiem un mākslīgā intelekta iespēju attīstību savā organizācijā. Koncentrējoties uz mākslīgā intelekta ietekmi uz uzņēmējdarbību, nevis tehniskajām niansēm, šis kurss ļaus Tev pieņemt pamatotus lēmumus un virzīt veiksmīgas mākslīgā intelekta iniciatīvas.

Kursa mērķi

Koncentrējieties uz to, kā organizācijas veido spējas mākslīgā intelekta jomā, identificē lietojuma gadījumus un novērtē mākslīgā intelekta biznesa gadījumus;
Dalīties ar pasaules un Latvijas labāko praksi mākslīgā intelekta un lielo datu jomā;
Pieņemt Deloitte uzkrātās zināšanas par veiksmīgiem AI izmantošanas gadījumiem; izmantot Deloitte AI institūta resursus;
Pievērsties mūsdienīgām tehnoloģijām, kas nodrošina AI industrializāciju.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

  • Uzzini praktiskas mākslīgā intelekta ieviešanas atziņas
  • Prasme plānot stratēģisku mākslīgā intelekta ieviešanu
  • Spēja viegli orientēties mākslīgā intelekta pasaulē
  • Maksimāli palieliniet biznesa rezultātus
  • Kursā varēs iegūt ekspertu ieteikumus
  • Pieņem apzinātus lēmumus

Kurss notiks:

Tiešsaistē un Klātienē

Priekšzināšanas:

Mācību metodes:

Šis ir kurss, kas balstās uz case studies un pētījumiem, lai efektīvi risinātu galvenos jautājumus mākslīgā intelekta jomā. Šie materiāli tiks papildināti ar praktiskām uz situācijām balstītām prezentācijām un klases diskusijām.

1.Lekcija

Ievads mākslīgajā intelektā. Mākslīgā intelekta organizācija.

2.Lekcija

No biznesa procesa līdz AI lietojuma gadījumiem: AI lietojuma gadījumu atlase un novērtēšana.

3.Lekcija

AI ieviešana. Mākslīgā intelekta projektu ekonomiskās efektivitātes mērīšana un pārvaldība. No datu zinātnes līdz uzņēmējdarbības KPI.