Veiksmīgas sadarbības veidošana ar savu digitālo un/vai IT partneri
Professors
Ansis Šķibusts
Par pasniedzēju
Ansis Šķibusts digitālajā un IT nozarē ir jau vairāk, kā 14 gadus, kur 6 no šiem gadiem vadīja digitālo aģentūru CUBE. Šobrīd Ansis strādā pie produkta attīstības uzņēmumā Giraffe360. Ansis ir ieguvis ļoti lielu praktisko pieredzi sastrādājoties ar dažāda mēroga klientiem Latvijā un Baltijā, kopā ar komandu risinot šo uzņēmumu digitālās vajadzības.
Kursa apraksts
Šis kurss sniegs Tev nepieciešamās prasmes, lai veidotu un uzturētu veiksmīgas attiecības IT un digitālajā vidē. Tu iegūsi visaptverošu izpratni par sadarbības principiem, līgumu struktūrām un daudzlīmeņu sadarbības dinamiku. Apgūstot efektīvu komunikāciju, konfliktu risināšanu un projektu vadību partnerībās, Tu iegūsi iespējas optimizēt sadarbību, sasniegt kopīgus mērķus un veicināt organizācijas panākumus.
Kursa mērķi
Izprast veiksmīgas sadarbības pamatprincipus IT projektā.
Attīstīt efektīvas komunikācijas prasmes ar IT partneri.
Iemācīties pārvaldīt projektus kopā ar IT partneri.
Risināt konfliktus un nesaskaņas sadarbības procesā.
Izvērtēt sadarbības rezultātus un veikt nepieciešamās korekcijas.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
- Uzlabota prasme vadīt partnerības
- Uzlabotas komunikācijas un konfliktu risināšanas spējas
- Spēja optimizēt projektu sadarbību
Kurss notiks:
Tiešsaistē un Klātienē
Priekšzināšanas:
Mācību metodes:
Aktīvās mācības
Klases diskusija
Grupu darbs
Mājasdarbi
Lekcija Gadījumu un piemēru izpēte
Tēma 1
5.Decembris:
Sadarbības pamati:
Uzticības veidošana
Kopīgu mērķu noteikšana
Efektīva komunikācija
Rolu sadalīšana
Tēma 2
19.Decembris:
Projektu pārvaldība kopā ar partneri:
Projekta plānošana
Procesa uzraudzība
Risku pārvaldība Izmaiņu pārvaldība
Tēma 3
9.Janvāris:
Komunikācijas stratēģijas:
Regulāras tikšanās
Progressa atskaites
Problēmu risināšana
Atgriezeniskā saite
Sadarbības izaicinājumi un to risinājumi:
Kultūras atšķirības
Termiņu un budžeta pārsniegšana
Tehniskas problēmas
Nesaskaņas par rezultātiem
Sadarbības efektivitātes mērīšana:
KPI noteikšana
Rezultātu novērtēšana
Mācīšanās no pieredzes
Professors
Ansis Šķibusts
Par pasniedzēju
Ansis Šķibusts digitālajā un IT nozarē ir jau vairāk, kā 14 gadus, kur 6 no šiem gadiem vadīja digitālo aģentūru CUBE. Šobrīd Ansis strādā pie produkta attīstības uzņēmumā Giraffe360. Ansis ir ieguvis ļoti lielu praktisko pieredzi sastrādājoties ar dažāda mēroga klientiem Latvijā un Baltijā, kopā ar komandu risinot šo uzņēmumu digitālās vajadzības.
Kursa apraksts
Šis kurss sniegs Tev nepieciešamās prasmes, lai veidotu un uzturētu veiksmīgas attiecības IT un digitālajā vidē. Tu iegūsi visaptverošu izpratni par sadarbības principiem, līgumu struktūrām un daudzlīmeņu sadarbības dinamiku. Apgūstot efektīvu komunikāciju, konfliktu risināšanu un projektu vadību partnerībās, Tu iegūsi iespējas optimizēt sadarbību, sasniegt kopīgus mērķus un veicināt organizācijas panākumus.
Kursa mērķi
Izprast veiksmīgas sadarbības pamatprincipus IT projektā.
Attīstīt efektīvas komunikācijas prasmes ar IT partneri.
Iemācīties pārvaldīt projektus kopā ar IT partneri.
Risināt konfliktus un nesaskaņas sadarbības procesā.
Izvērtēt sadarbības rezultātus un veikt nepieciešamās korekcijas.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
- Uzlabota prasme vadīt partnerības
- Uzlabotas komunikācijas un konfliktu risināšanas spējas
- Spēja optimizēt projektu sadarbību
Kurss notiks:
Tiešsaistē un Klātienē
Priekšzināšanas:
Mācību metodes:
Aktīvās mācības
Klases diskusija
Grupu darbs
Mājasdarbi
Lekcija
Gadījumu un piemēru izpēte
Tēma 1
Sadarbības pamati:
Uzticības veidošana
Kopīgu mērķu noteikšana
Efektīva komunikācija
Rolu sadalīšana
Tēma 2
Projektu pārvaldība kopā ar partneri:
Projekta plānošana
Procesa uzraudzība
Risku pārvaldība Izmaiņu pārvaldība
Tēma 3
Komunikācijas stratēģijas:
Regulāras tikšanās
Progressa atskaites
Problēmu risināšana
Atgriezeniskā saite
Sadarbības izaicinājumi un to risinājumi:
Kultūras atšķirības
Termiņu un budžeta pārsniegšana
Tehniskas problēmas
Nesaskaņas par rezultātiem
Sadarbības efektivitātes mērīšana:
KPI noteikšana
Rezultātu novērtēšana
Mācīšanās no pieredzes