1) 2024. gada 30. oktobris 9:00–12:30

2) 2024. gada 11.decembris, 9:00–12:30

Klātienē
Cena: 150 € + PVN
Cena ar EU atbalstu: 45 € + PVN
Valoda: Latviešu

Mākslīgais intelekts mārketingā

Professors

Jānis Kreilis

Par pasniedzēju

Jānis Kreilis ir mākslīgā inletelekta jaunuzņēmuma Hyperscan, kā arī mākslīgā inletelekta apmācību un konsultāciju uzņēmuma AI Academy līdzdibinātājs un vadītājs. Jānis mācījies Pensilvānijas un Kolumbijas universitātēs, kā arī pasniedzis Stokholmas Ekonomikas augstkolā Rīgā.
Jānim ir plašas zināšanas par mākslīgā inletelekta pielietojumiem biznesā, un viņš bieži par mākslīgā inletelekta tēmu uzstājas konferencēs gan Latvijā, gan starptautiski. Kā jau uzņēmējam, Jāņa pieeja apmācībām ir izteikti tendēta uz praktiskiem risinājumiem.

Kursa apraksts

Šis kurss paredzēts mārketinga speciālistiem. Tu iegūsi zināšanas un prasmes, kā izmantot mākslīgo intelektu, lai uzlabotu mārketinga kampaņu efektivitāti. Tu iegūsi padziļinātu izpratni par mākslīgā intelekta principiem un to praktisko pielietojumu mārketingā. Kurss aptver mākslīgā intelekta asistentu izmantošanu, attēlu un video apstrādi, mārketinga procesu automatizāciju un datu analīzi. Kursa beigās Tu būsi labi sagatavots integrēt mākslīgo intelektu savās mārketinga stratēģijās, optimizēt kampaņas un veicināt klientu iesaisti.

Kursa mērķi

Izprast mākslīgā intelekta pamatprincipus un tā potenciālo ietekmi uz mārketinga procesiem.
Apgūt efektīvas mākslīgā intelekta asistentu lietošanas metodes mārketinga uzdevumos.
Iepazīties ar mākslīgā intelekta rīkiem un to pielietojumu dažādos mārketinga aspektos, ieskaitot multimediju satura radīšanu.
Izprast darba automatizācijas un datu apstrādes iespējas, izmantojot mākslīgo intelektu mārketingā, ieskaitot sarunbotu izveidi un darbplūsmu automatizāciju.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

Izprast mākslīgā intelekta pamatprincipus un tā lomu mārketingā
Izvēlēties pareizos AI rīkus konkrētiem mārketinga uzdevumiem
Izmantojiet AI attēlu, balss un video apstrādei mārketinga materiālos
Izstrādāt un īstenot ar AI darbināmas sarunu kampaņas
Automatizēt mārketinga procesus, izmantojot uz AI balstītus risinājumus

Kurss notiks:

Klātienē

Priekšzināšanas:

  • Pamatzināšanas mārketinga pamatprincipos un stratēģijās.
  • Pamata izpratne par datu analīzi un digitālo mārketingu ir vēlama, bet ne obligāta.
  • Interese par tehnoloģiju un datu analīzes pielietojumu mārketingā.
  • Atvērtība jaunām tehnoloģijām.

Mācību metodes:

  • Teorētiskās lekcijas ar interaktīvām prezentācijām.
  • Praktiskie piemēri un gadījumu izpēte par MI pielietojumu mārketingā.
  • Grupas diskusijas un praktiski vingrinājumi MI rīku izmantošanai.
  • Demonstrācijas un praktiskie uzdevumi, izmantojot MI rīkus mārketinga uzdevumiem.

Tēma 1

Pamatizpratne par mākslīgo intelektu
Kā darbojas MI?
Kāda MI ir nozīme šobrīd un nākotnē?
Kā orientēties MI kā nozarē?
Kādas iespējas MI sniedz mārketingam?
Kādas ir lielākās problēmas MI ieviešanā mārketinga procesos?

Tēma 2

Efektīva mākslīgā intelekta asistentu lietošana
Kādi ir MI asistentu veidi?
Kā izvēlēties piemērotāko?
Kā MI asistenti strādā?
Kādi ir MI asistentu pielietojumi mārketingā?
Kā efektīvi strādāt ar MI asistentiem?

Tēma 3

Mākslīgā intelekta rīki mārketingā
Kādas iespējas AI sniedz citos medijos mārketinga kontekstā?
Attēli un balss – apstrāde un radīšana mārketinga materiāliem
Mūzika un video – radīšana
Kā uzbūvēti rīki ar AI mārketinga vajadzībām?
Kā orientēties plašajā rīku klāstā mārketinga jomā?
Kādi ir vērtīgākie, zināmākie piemēri MI rīkiem mārketingā?

Tēma 4

Darba automatizācija un datu apstrāde ar mākslīgo intelektus
Kā ar AI var apstrādāt mārketinga datus izklājlapās?
Kā izveidot uz savu informāciju trenētu sarunbotu mārketinga kampaņām?
Kādi ir šādu sarunbotu potenciālie pielietojumi mārketingā?
Kā izveidot savas darbplūsmu automatizācijas, kurās iekļauts MI mārketinga procesos?
Kursa noslēgums un apgūto zināšanu apkopojums

Mākslīgais intelekts mārketingā

1) 2024. gada 30. oktobris 9:00–12:30

2) 2024. gada 11.decembris, 9:00–12:30

Klātienē
Cena: 150 € + PVN
Cena ar EU atbalstu: 45 € + PVN
Valoda: Latviešu

Professors

Jānis Kreilis

Par pasniedzēju

Jānis Kreilis ir mākslīgā inletelekta jaunuzņēmuma Hyperscan, kā arī mākslīgā inletelekta apmācību un konsultāciju uzņēmuma AI Academy līdzdibinātājs un vadītājs. Jānis mācījies Pensilvānijas un Kolumbijas universitātēs, kā arī pasniedzis Stokholmas Ekonomikas augstkolā Rīgā.
Jānim ir plašas zināšanas par mākslīgā inletelekta pielietojumiem biznesā, un viņš bieži par mākslīgā inletelekta tēmu uzstājas konferencēs gan Latvijā, gan starptautiski. Kā jau uzņēmējam, Jāņa pieeja apmācībām ir izteikti tendēta uz praktiskiem risinājumiem.

Par pasniedzēju

Jānis Kreilis ir mākslīgā inletelekta jaunuzņēmuma Hyperscan, kā arī mākslīgā inletelekta apmācību un konsultāciju uzņēmuma AI Academy līdzdibinātājs un vadītājs. Jānis mācījies Pensilvānijas un Kolumbijas universitātēs, kā arī pasniedzis Stokholmas Ekonomikas augstkolā Rīgā.
Jānim ir plašas zināšanas par mākslīgā inletelekta pielietojumiem biznesā, un viņš bieži par mākslīgā inletelekta tēmu uzstājas konferencēs gan Latvijā, gan starptautiski. Kā jau uzņēmējam, Jāņa pieeja apmācībām ir izteikti tendēta uz praktiskiem risinājumiem.

Kursa apraksts

Šis kurss paredzēts mārketinga speciālistiem. Tu iegūsi zināšanas un prasmes, kā izmantot mākslīgo intelektu, lai uzlabotu mārketinga kampaņu efektivitāti. Tu iegūsi padziļinātu izpratni par mākslīgā intelekta principiem un to praktisko pielietojumu mārketingā. Kurss aptver mākslīgā intelekta asistentu izmantošanu, attēlu un video apstrādi, mārketinga procesu automatizāciju un datu analīzi. Kursa beigās Tu būsi labi sagatavots integrēt mākslīgo intelektu savās mārketinga stratēģijās, optimizēt kampaņas un veicināt klientu iesaisti.

Kursa mērķi

Izprast mākslīgā intelekta pamatprincipus un tā potenciālo ietekmi uz mārketinga procesiem.
Apgūt efektīvas mākslīgā intelekta asistentu lietošanas metodes mārketinga uzdevumos.
Iepazīties ar mākslīgā intelekta rīkiem un to pielietojumu dažādos mārketinga aspektos, ieskaitot multimediju satura radīšanu.
Izprast darba automatizācijas un datu apstrādes iespējas, izmantojot mākslīgo intelektu mārketingā, ieskaitot sarunbotu izveidi un darbplūsmu automatizāciju.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

Izprast mākslīgā intelekta pamatprincipus un tā lomu mārketingā
Izvēlēties pareizos AI rīkus konkrētiem mārketinga uzdevumiem
Izmantojiet AI attēlu, balss un video apstrādei mārketinga materiālos
Izstrādāt un īstenot ar AI darbināmas sarunu kampaņas
Automatizēt mārketinga procesus, izmantojot uz AI balstītus risinājumus

Kurss notiks:

Klātienē

Priekšzināšanas:

  • Pamatzināšanas mārketinga pamatprincipos un stratēģijās.
  • Pamata izpratne par datu analīzi un digitālo mārketingu ir vēlama, bet ne obligāta.
  • Interese par tehnoloģiju un datu analīzes pielietojumu mārketingā.
  • Atvērtība jaunām tehnoloģijām.

Mācību metodes:

  • Teorētiskās lekcijas ar interaktīvām prezentācijām.
  • Praktiskie piemēri un gadījumu izpēte par MI pielietojumu mārketingā.
  • Grupas diskusijas un praktiski vingrinājumi MI rīku izmantošanai.
  • Demonstrācijas un praktiskie uzdevumi, izmantojot MI rīkus mārketinga uzdevumiem.

Tēma 1

Pamatizpratne par mākslīgo intelektu
Kā darbojas MI?
Kāda MI ir nozīme šobrīd un nākotnē?
Kā orientēties MI kā nozarē?
Kādas iespējas MI sniedz mārketingam?
Kādas ir lielākās problēmas MI ieviešanā mārketinga procesos?

Tēma 2

Efektīva mākslīgā intelekta asistentu lietošana
Kādi ir MI asistentu veidi?
Kā izvēlēties piemērotāko?
Kā MI asistenti strādā?
Kādi ir MI asistentu pielietojumi mārketingā?
Kā efektīvi strādāt ar MI asistentiem?

Tēma 3

Mākslīgā intelekta rīki mārketingā
Kādas iespējas AI sniedz citos medijos mārketinga kontekstā?
Attēli un balss – apstrāde un radīšana mārketinga materiāliem
Mūzika un video – radīšana
Kā uzbūvēti rīki ar AI mārketinga vajadzībām?
Kā orientēties plašajā rīku klāstā mārketinga jomā?
Kādi ir vērtīgākie, zināmākie piemēri MI rīkiem mārketingā?

Tēma 4

Darba automatizācija un datu apstrāde ar mākslīgo intelektus
Kā ar AI var apstrādāt mārketinga datus izklājlapās?
Kā izveidot uz savu informāciju trenētu sarunbotu mārketinga kampaņām?
Kādi ir šādu sarunbotu potenciālie pielietojumi mārketingā?
Kā izveidot savas darbplūsmu automatizācijas, kurās iekļauts MI mārketinga procesos?
Kursa noslēgums un apgūto zināšanu apkopojums