Meta reklāmas pamati
Professors
Rihards Zeiļa
Par pasniedzēju
Rihards Zeiļa ir RBS MBA kursa “Digitālais mārketings” pasniedzējs un aģentūras “Mārketinga skola” dibinātājs. Savā 10 gadu pieredzē Rihards ir pārvaldījis reklāmas budžetus miljonu eiro apmērā Meta un Google reklāmas platformās, strādājot ar vairāk nekā 40 uzņēmumiem e-komercijas un klientu piesaistes jomā. Rihards ir vadījis mārketinga kursus Apvienoto Nāciju Organizācijā, uzstājies konferencēs un tīmekļa semināros, kā arī tagad ir pasniedzējs kursos par šo tēmu.
Kursa apraksts
Kurss paredzēts mazo un vidējo uzņēmumu (SME) īpašniekiem. Kursa laikā Tu iepazīsies ar Meta (Facebook un Instagram) platformu iespējām palīdzēt sasniegt uzņēmuma biznesa mērķus. Tu uzzināsi, kā efektīvi izmantot šīs platformas, lai palielinātu sava zīmola redzamību, piesaistītu jaunus klientus un palielinātu pārdošanas apjomus. Kurss aptvers gan stratēģiskus aspektus, gan praktiskus piemērus, nodrošinot to, ka varēsi uzreiz izmantot apgūtās zināšanas savā uzņēmumā.
Kursa mērķi
Iegūt izpratni par Meta reklāmas platformu un tās efektīvu izmantošanu.
Apgūt dažādus Meta kampaņas mērķus un to pielietojumu.
Iemācīties veikt precīzu un efektīvu mērķauditorijas atlasi Meta vidē, ieskaitot remārketinga un lookalike auditoriju veidošanu.
Apgūt dažādos reklāmu formātus un radošās pieejas.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
Izpartne par Meta reklāmas platformu
Efektīvu kampaņas mērķu noteikšana
Pārliecinošu radošo materiālu izveide
Kampaņas veiktspējas analīzes prasme
Kurss notiks:
Klātienē un Tiešsaistē
Priekšzināšanas:
- Izpratne par Facebook un Instagram platformām
Mācību metodes:
- Aktīvās mācības
- Klases diskusija
- Lekcija
- Gadījumu un piemēru izpēte
Tēma 1
Ievads Meta (Facebook un Instagram) reklāmā: Reklāmas platformas pārskats, kampaņu izveide, mērķauditorijas izvēle
Tēma 2
Atkārtotas mērķēšanas un auditorijas veidošana: Remārketings un lookalike auditoriju veidošana
Tēma 3
Meta platformās pieejamie reklāmu formāti
Professors
Rihards Zeiļa
Par pasniedzēju
Rihards Zeiļa ir RBS MBA kursa “Digitālais mārketings” pasniedzējs un aģentūras “Mārketinga skola” dibinātājs. Savā 10 gadu pieredzē Rihards ir pārvaldījis reklāmas budžetus miljonu eiro apmērā Meta un Google reklāmas platformās, strādājot ar vairāk nekā 40 uzņēmumiem e-komercijas un klientu piesaistes jomā. Rihards ir vadījis mārketinga kursus Apvienoto Nāciju Organizācijā, uzstājies konferencēs un tīmekļa semināros, kā arī tagad ir pasniedzējs kursos par šo tēmu.
Kursa apraksts
Kurss paredzēts mazo un vidējo uzņēmumu (SME) īpašniekiem. Kursa laikā Tu iepazīsies ar Meta (Facebook un Instagram) platformu iespējām palīdzēt sasniegt uzņēmuma biznesa mērķus. Tu uzzināsi, kā efektīvi izmantot šīs platformas, lai palielinātu sava zīmola redzamību, piesaistītu jaunus klientus un palielinātu pārdošanas apjomus. Kurss aptvers gan stratēģiskus aspektus, gan praktiskus piemērus, nodrošinot to, ka varēsi uzreiz izmantot apgūtās zināšanas savā uzņēmumā.
Kursa mērķi
Iegūt izpratni par Meta reklāmas platformu un tās efektīvu izmantošanu.
Apgūt dažādus Meta kampaņas mērķus un to pielietojumu.
Iemācīties veikt precīzu un efektīvu mērķauditorijas atlasi Meta vidē, ieskaitot remārketinga un lookalike auditoriju veidošanu.
Apgūt dažādos reklāmu formātus un radošās pieejas.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
Izpartne par Meta reklāmas platformu
Efektīvu kampaņas mērķu noteikšana
Pārliecinošu radošo materiālu izveide
Kampaņas veiktspējas analīzes prasme
Kurss notiks:
Klātienē un Tiešsaistē
Priekšzināšanas:
- Izpratne par Facebook un Instagram platformām
Mācību metodes:
- Aktīvās mācības
- Klases diskusija
- Lekcija
- Gadījumu un piemēru izpēte