1) October 24th, 2024  9:00-13:00

2) November 19th, 2024  9:00-13:00

Klātiene un Tiešsaiste
Cena: 150 € + PVN
Cena ar EU atbalstu: 45 € + PVN
Valoda: Latviešu

Meta reklāmas pamati

Professors

Rihards Zeiļa

Par pasniedzēju

Rihards Zeiļa ir RBS MBA kursa “Digitālais mārketings” pasniedzējs un aģentūras “Mārketinga skola” dibinātājs. Savā 10 gadu pieredzē Rihards ir pārvaldījis reklāmas budžetus miljonu eiro apmērā Meta un Google reklāmas platformās, strādājot ar vairāk nekā 40 uzņēmumiem e-komercijas un klientu piesaistes jomā. Rihards ir vadījis mārketinga kursus Apvienoto Nāciju Organizācijā, uzstājies konferencēs un tīmekļa semināros, kā arī tagad ir pasniedzējs kursos par šo tēmu.

Kursa apraksts

Kurss paredzēts mazo un vidējo uzņēmumu (SME) īpašniekiem. Kursa laikā Tu iepazīsies ar Meta (Facebook un Instagram) platformu iespējām palīdzēt sasniegt uzņēmuma biznesa mērķus. Tu uzzināsi, kā efektīvi izmantot šīs platformas, lai palielinātu sava zīmola redzamību, piesaistītu jaunus klientus un palielinātu pārdošanas apjomus. Kurss aptvers gan stratēģiskus aspektus, gan praktiskus piemērus, nodrošinot to, ka varēsi uzreiz izmantot apgūtās zināšanas savā uzņēmumā.

Kursa mērķi

Iegūt izpratni par Meta reklāmas platformu un tās efektīvu izmantošanu.
Apgūt dažādus Meta kampaņas mērķus un to pielietojumu.
Iemācīties veikt precīzu un efektīvu mērķauditorijas atlasi Meta vidē, ieskaitot remārketinga un lookalike auditoriju veidošanu.
Apgūt dažādos reklāmu formātus un radošās pieejas.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

Izpartne par Meta reklāmas platformu
Efektīvu kampaņas mērķu noteikšana
Pārliecinošu radošo materiālu izveide
Kampaņas veiktspējas analīzes prasme

Kurss notiks:

Klātienē un Tiešsaistē

Priekšzināšanas:

  • Izpratne par Facebook un Instagram platformām

Mācību metodes:

  • Aktīvās mācības
  • Klases diskusija
  • Lekcija
  • Gadījumu un piemēru izpēte

Tēma 1

Ievads Meta (Facebook un Instagram) reklāmā: Reklāmas platformas pārskats, kampaņu izveide, mērķauditorijas izvēle

Tēma 2

Atkārtotas mērķēšanas un auditorijas veidošana: Remārketings un lookalike auditoriju veidošana

Tēma 3

Meta platformās pieejamie reklāmu formāti

Meta reklāmas pamati

1) October 24th, 2024  9:00-13:00

2) November 19th, 2024  9:00-13:00

Klātiene un Tiešsaiste
Cena: 150 € + PVN
Cena ar EU atbalstu: 45 € + PVN
Valoda: Latviešu

Professors

Rihards Zeiļa

Par pasniedzēju

Rihards Zeiļa ir RBS MBA kursa “Digitālais mārketings” pasniedzējs un aģentūras “Mārketinga skola” dibinātājs. Savā 10 gadu pieredzē Rihards ir pārvaldījis reklāmas budžetus miljonu eiro apmērā Meta un Google reklāmas platformās, strādājot ar vairāk nekā 40 uzņēmumiem e-komercijas un klientu piesaistes jomā. Rihards ir vadījis mārketinga kursus Apvienoto Nāciju Organizācijā, uzstājies konferencēs un tīmekļa semināros, kā arī tagad ir pasniedzējs kursos par šo tēmu.

Kursa apraksts

Kurss paredzēts mazo un vidējo uzņēmumu (SME) īpašniekiem. Kursa laikā Tu iepazīsies ar Meta (Facebook un Instagram) platformu iespējām palīdzēt sasniegt uzņēmuma biznesa mērķus. Tu uzzināsi, kā efektīvi izmantot šīs platformas, lai palielinātu sava zīmola redzamību, piesaistītu jaunus klientus un palielinātu pārdošanas apjomus. Kurss aptvers gan stratēģiskus aspektus, gan praktiskus piemērus, nodrošinot to, ka varēsi uzreiz izmantot apgūtās zināšanas savā uzņēmumā.

Kursa mērķi

Iegūt izpratni par Meta reklāmas platformu un tās efektīvu izmantošanu.
Apgūt dažādus Meta kampaņas mērķus un to pielietojumu.
Iemācīties veikt precīzu un efektīvu mērķauditorijas atlasi Meta vidē, ieskaitot remārketinga un lookalike auditoriju veidošanu.
Apgūt dažādos reklāmu formātus un radošās pieejas.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

Izpartne par Meta reklāmas platformu
Efektīvu kampaņas mērķu noteikšana
Pārliecinošu radošo materiālu izveide
Kampaņas veiktspējas analīzes prasme

Kurss notiks:

Klātienē un Tiešsaistē

Priekšzināšanas:

  • Izpratne par Facebook un Instagram platformām

Mācību metodes:

  • Aktīvās mācības
  • Klases diskusija
  • Lekcija
  • Gadījumu un piemēru izpēte

Tēma 1

Ievads Meta (Facebook un Instagram) reklāmā: Reklāmas platformas pārskats, kampaņu izveide, mērķauditorijas izvēle

Tēma 2

Atkārtotas mērķēšanas un auditorijas veidošana: Remārketings un lookalike auditoriju veidošana

Tēma 3

Meta platformās pieejamie reklāmu formāti