Vadības kursi
Piesakieties vadības kursiem Riga Business School, lai pārzinātu jaunākās aktualitātes biznesa izglītībā. Neatkarīgi no tā, vai esat nesen absolvējis augstskolu vai pagājuši vairāki gadi, kopš pēdējoreiz bijāt studenta statusā, aicinām turpināt izaugsmi. Šī ir iespēja attīstīt un aktualizēt savus talantus.
4. un 11. februāris
15:00 – 18:00
Klātienē
Riga Business School, Skolas iela 11, Rīga
EUR 400 + PVN
Polina Nazarova
B2B tirgus stratēģijas
Šis īsais kurss ir izstrādāts, lai sniegtu praktiskas idejas pārdošanas apjomu palielināšanai biznesa (B2B) sektorā.
Dalībnieki iegūs padziļinātu izpratni par visefektīvākajām mārketinga taktikām, kad tās saistītas ar bizness biznesam (B2B) produktiem un pakalpojumiem, un būs gatavi tās piemērot praktiski jau no pirmās dienas, kā arī efektīvāk komunicēt ar saviem mārketinga kolēģiem, nodrošinot labākus un ātrākus rezultātus uzņēmumam.
Šis kurss ir galvenokārt paredzēts pārdošanas vadītājiem, pārdošanas speciālistiem, biznesa attīstības vadītājiem un komercdirektoriem, kuri pārstāv B2B uzņēmumus. Kursa beigās dalībnieki spēs:
- Izprast atšķirību starp B2B un B2C mārketinga pielietojumiem.
- Organizēt un efektīvi piedalīties notikumos, kas veicina potenciālo klientu interesi un turpmāko pārdošanu.
- Efektīvi izmantot e-pastu kā saziņas avotu ar potenciālajiem klientiem.
- Izveidot pievilcīgu LinkedIn profilu, kas veicinātu jaunus atbilstīgus kontaktus.
- Izmantot esošo tīklu jaunu pārdošanas kontaktu veidošanai.
Diena | Tēma |
---|---|
1.diena | B2B izstrādes pamats:
Notikumi kā daļa no B2B biznesa attīstības:
|
2.diena | E-mail marketing for B2B purposes:
LinkedIn izmantošana veiksmīgai biznesa attīstībai:
|
Kursa cena:
EUR 400 + PVN
Prasības sertifikāta saņemšanai:
Studenti saņems sertifikātu, pamatojoties uz apmeklējumu un aktīvu dalību seminārā.
B2B tirgus stratēģijas
4. un 11. februāris
15:00 – 18:00
Klātienē
EUR 400 + PVN
Polina Nazarova
Šis īsais kurss ir izstrādāts, lai sniegtu praktiskas idejas pārdošanas apjomu palielināšanai biznesa (B2B) sektorā.
Dalībnieki iegūs padziļinātu izpratni par visefektīvākajām mārketinga taktikām, kad tās saistītas ar bizness biznesam (B2B) produktiem un pakalpojumiem, un būs gatavi tās piemērot praktiski jau no pirmās dienas, kā arī efektīvāk komunicēt ar saviem mārketinga kolēģiem, nodrošinot labākus un ātrākus rezultātus uzņēmumam.
Šis kurss ir galvenokārt paredzēts pārdošanas vadītājiem, pārdošanas speciālistiem, biznesa attīstības vadītājiem un komercdirektoriem, kuri pārstāv B2B uzņēmumus.
Kursa beigās dalībnieki spēs:
- Izprast atšķirību starp B2B un B2C mārketinga pielietojumiem.
- Organizēt un efektīvi piedalīties notikumos, kas veicina potenciālo klientu interesi un turpmāko pārdošanu.
- Efektīvi izmantot e-pastu kā saziņas avotu ar potenciālajiem klientiem.
- Izveidot pievilcīgu LinkedIn profilu, kas veicinātu jaunus atbilstīgus kontaktus.
- Izmantot esošo tīklu jaunu pārdošanas kontaktu veidošanai.
Diena | Tēma |
---|---|
1.diena | B2B izstrādes pamats:
Notikumi kā daļa no B2B biznesa attīstības:
|
2.diena | E-mail marketing for B2B purposes:
LinkedIn izmantošana veiksmīgai biznesa attīstībai:
|
Kursa cena:
EUR 400 + PVN
Prasības sertifikāta saņemšanai:
Studenti saņems sertifikātu, pamatojoties uz apmeklējumu un aktīvu dalību seminārā.