Vadības kursi

Piesakieties vadības kursiem Riga Business School, lai pārzinātu jaunākās aktualitātes biznesa izglītībā. Neatkarīgi no tā, vai esat nesen absolvējis augstskolu vai pagājuši vairāki gadi, kopš pēdējoreiz bijāt studenta statusā, aicinām turpināt izaugsmi. Šī ir iespēja attīstīt un aktualizēt savus talantus.

4. un 11. februāris

15:00 – 18:00

Klātienē

Riga Business School, Skolas iela 11, Rīga

EUR 400 + PVN

Polina Nazarova

B2B tirgus stratēģijas

Šis īsais kurss ir izstrādāts, lai sniegtu praktiskas idejas pārdošanas apjomu palielināšanai biznesa (B2B) sektorā.

Dalībnieki iegūs padziļinātu izpratni par visefektīvākajām mārketinga taktikām, kad tās saistītas ar bizness biznesam (B2B) produktiem un pakalpojumiem, un būs gatavi tās piemērot praktiski jau no pirmās dienas, kā arī efektīvāk komunicēt ar saviem mārketinga kolēģiem, nodrošinot labākus un ātrākus rezultātus uzņēmumam.

Šis kurss ir galvenokārt paredzēts pārdošanas vadītājiem, pārdošanas speciālistiem, biznesa attīstības vadītājiem un komercdirektoriem, kuri pārstāv B2B uzņēmumus. Kursa beigās dalībnieki spēs:

  • Izprast atšķirību starp B2B un B2C mārketinga pielietojumiem.
  • Organizēt un efektīvi piedalīties notikumos, kas veicina potenciālo klientu interesi un turpmāko pārdošanu.
  • Efektīvi izmantot e-pastu kā saziņas avotu ar potenciālajiem klientiem.
  • Izveidot pievilcīgu LinkedIn profilu, kas veicinātu jaunus atbilstīgus kontaktus.
  • Izmantot esošo tīklu jaunu pārdošanas kontaktu veidošanai.
Diena Tēma
1.diena B2B izstrādes pamats:

  • Galvenās atšķirības starp B2B un B2C klientiem
  • Mārketinga un pārdošanas komandu sadarbība labākiem rezultātiem
  • Mārketinga pasākumu kopuma nozīme B2B uzņēmumiem

Notikumi kā daļa no B2B biznesa attīstības:

  • Kā izvēlēties starp saviem pasākumiem un partnerībām?
  • Padomi un triki veiksmīgiem klientu pasākumiem
  • Veiksmīgu pasākumu piemēri Latvijā un ārpus tās
  • Turpmākie darbības posmi
2.diena E-mail marketing for B2B purposes:

  • Kas ir atļauts atbilstoši GDPR?
  • Lieliska e-pasta mārketinga 3 pīlāri: Datubāze, temats, rīcība

LinkedIn izmantošana veiksmīgai biznesa attīstībai:

  • Jūsu LinkedIn profils: padomi un viltības
  • Jūsu LinkedIn tīkla veidošana
  • Tīkla izmantošana nozīmīgām aktivitātēm
  • Kopsavilkums un jautājumu un atbilžu laiks

Kursa cena:
EUR 400 + PVN

Prasības sertifikāta saņemšanai:
Studenti saņems sertifikātu, pamatojoties uz apmeklējumu un aktīvu dalību seminārā.

B2B tirgus stratēģijas

4. un 11. februāris

15:00 – 18:00

Klātienē

EUR 400 + PVN

Polina Nazarova

Šis īsais kurss ir izstrādāts, lai sniegtu praktiskas idejas pārdošanas apjomu palielināšanai biznesa (B2B) sektorā.

Dalībnieki iegūs padziļinātu izpratni par visefektīvākajām mārketinga taktikām, kad tās saistītas ar bizness biznesam (B2B) produktiem un pakalpojumiem, un būs gatavi tās piemērot praktiski jau no pirmās dienas, kā arī efektīvāk komunicēt ar saviem mārketinga kolēģiem, nodrošinot labākus un ātrākus rezultātus uzņēmumam.

Šis kurss ir galvenokārt paredzēts pārdošanas vadītājiem, pārdošanas speciālistiem, biznesa attīstības vadītājiem un komercdirektoriem, kuri pārstāv B2B uzņēmumus.

Kursa beigās dalībnieki spēs:

  • Izprast atšķirību starp B2B un B2C mārketinga pielietojumiem.
  • Organizēt un efektīvi piedalīties notikumos, kas veicina potenciālo klientu interesi un turpmāko pārdošanu.
  • Efektīvi izmantot e-pastu kā saziņas avotu ar potenciālajiem klientiem.
  • Izveidot pievilcīgu LinkedIn profilu, kas veicinātu jaunus atbilstīgus kontaktus.
  • Izmantot esošo tīklu jaunu pārdošanas kontaktu veidošanai.
Diena Tēma
1.diena B2B izstrādes pamats:

  • Galvenās atšķirības starp B2B un B2C klientiem
  • Mārketinga un pārdošanas komandu sadarbība labākiem rezultātiem
  • Mārketinga pasākumu kopuma nozīme B2B uzņēmumiem

Notikumi kā daļa no B2B biznesa attīstības:

  • Kā izvēlēties starp saviem pasākumiem un partnerībām?
  • Padomi un triki veiksmīgiem klientu pasākumiem
  • Veiksmīgu pasākumu piemēri Latvijā un ārpus tās
  • Turpmākie darbības posmi
2.diena E-mail marketing for B2B purposes:

  • Kas ir atļauts atbilstoši GDPR?
  • Lieliska e-pasta mārketinga 3 pīlāri: Datubāze, temats, rīcība

LinkedIn izmantošana veiksmīgai biznesa attīstībai:

  • Jūsu LinkedIn profils: padomi un viltības
  • Jūsu LinkedIn tīkla veidošana
  • Tīkla izmantošana nozīmīgām aktivitātēm
  • Kopsavilkums un jautājumu un atbilžu laiks

Kursa cena:
EUR 400 + PVN

Prasības sertifikāta saņemšanai:
Studenti saņems sertifikātu, pamatojoties uz apmeklējumu un aktīvu dalību seminārā.