Executive
vadības
Kursi
Piesakieties kursiem par vadības tēmām Riga Business School, lai pārzinātu jaunākās aktualitātes biznesa izglītībā. Neatkarīgi no tā, vai esat nesen absolvējis augstskolu vai pagājuši vairāki gadi, kopš pēdējoreiz bijāt studenta godā, aicinām turpināt izaugsmi. Šī ir iespēja attīstīt un aktualizēt savus talantus.
Pirmdienās, No 8.janvāra – 15.aprīlim
18:00 – 21:00
Klātienē
EUR 750 + PVN
Kursu vada Linda Saulīte un Rihards Zeiļa
Digitālā mārketinga stratēģija
Līdz ar pastāvīgi mainīgo digitālo ainavu un pāreju uz e-komerciju digitālā tirgvedība kļūst arvien straujāka. Šī kursa mērķis ir sniegt studentiem praktisku pieredzi digitālā mārketinga stratēģiju plānošanā un kampaņu īstenošanā patstāvīgi vai organizācijas ietvaros. Mēs aplūkosim pašreizējo mārketinga ainavu, komunikācijas kanālu tendences un auditorijas uzvedības perspektīvu, kā arī aktuālās digitālā mārketinga tendences visā pasaulē, ņemot vērā to pielāgošanu Latvijas un Eiropas biznesa realitātei. Visbeidzot, mēs tuvāk aplūkosim konkrētas reklāmas platformas, piemēram, Meta, Google, TikTok un citas.
Nr | Tēma |
---|---|
1. nodarbība: | Ievads digitālajā mārketingā
Digitalizācija un aktuālā mārketinga situācija
|
2. nodarbība: | Izpratne par patērētāju ieskatu nozīmi digitālajā mārketingā
Patērētāju uzvedības tendences mārketingā un komunikācijā
|
3. nodarbība | Digitālā mārketinga stratēģija: plānošana un izpilde
|
4. nodarbība | Digitālā mārketinga stratēģija: plānošana un izpilde
|
5. Nodarbība: | Digitālā mārketinga stratēģiju mērīšana un optimizācija
|
6. nodarbība: | Sociālo mediju reklāma (Meta 1/2)
Šī ir pirmā no divdaļīgas lekciju sērijas, kas veltīta reklāmai Meta ekosistēmā
|
7. nodarbība | Sociālo mediju reklāma (Meta 2/2)
Sērijas otrā daļa ir balstīta uz pirmās lekcijas pamatzināšanām, pievēršoties uzlabotām reklāmas metodēm Facebook tīklā.
|
8. nodarbība | Individuālais eksāmens |
9.nodarbība | Sociālo mediju mārketings (1/2)
Šīs divdaļīgās sērijas par sociālo plašsaziņas līdzekļu mārketingu pirmajā daļā aplūkosim daudzkanālu mārketinga nianses un unikālās mārketinga iespējas, ko sniedz TikTok.
|
10. nodarbība | Sociālo mediju mārketings (2/2)
Šīs sērijas otrā daļa turpinās ar padziļinātu pārskatu par mārketinga stratēģijām Twitter (X) un Snapchat.
|
11.nodarbība | Mārketinga satura izveide:
|
12.nodarbība | Web dizains, e-komercija, UX un SEO
|
13.nodarbība | Meklēšanas mārketings
|
14.nodarbība | Grupu projektu noslēguma prezentācijas |
Kursa maksa: 750 Eur + PVN
Prasības sertifikāta saņemšanai:
- 80% apmeklējums
- Aktīva dalība nodarbībās, kas ietver diskusijas grupu un individuālo darbu.
Digitālā mārketinga stratēģija
Pirmdienās, No 8.janvāra – 15.aprīlim
18:00 – 21:00
Klātienē
EUR 750 + PVN
Kursu vada Linda Saulīte un Rihards Zeiļa
Līdz ar pastāvīgi mainīgo digitālo ainavu un pāreju uz e-komerciju digitālā tirgvedība kļūst arvien straujāka. Šī kursa mērķis ir sniegt studentiem praktisku pieredzi digitālā mārketinga stratēģiju plānošanā un kampaņu īstenošanā patstāvīgi vai organizācijas ietvaros. Mēs aplūkosim pašreizējo mārketinga ainavu, komunikācijas kanālu tendences un auditorijas uzvedības perspektīvu, kā arī aktuālās digitālā mārketinga tendences visā pasaulē, ņemot vērā to pielāgošanu Latvijas un Eiropas biznesa realitātei. Visbeidzot, mēs tuvāk aplūkosim konkrētas reklāmas platformas, piemēram, Meta, Google, TikTok un citas.
Nr | Tēma |
---|---|
1. nodarbība: | Ievads digitālajā mārketingā
Digitalizācija un aktuālā mārketinga situācija
|
2. nodarbība: | Izpratne par patērētāju ieskatu nozīmi digitālajā mārketingā
Patērētāju uzvedības tendences mārketingā un komunikācijā
|
3. nodarbība | Digitālā mārketinga stratēģija: plānošana un izpilde
|
4. nodarbība | Digitālā mārketinga stratēģija: plānošana un izpilde
|
5. Nodarbība: | Digitālā mārketinga stratēģiju mērīšana un optimizācija
|
6. nodarbība: | Sociālo mediju reklāma (Meta 1/2)
Šī ir pirmā no divdaļīgas lekciju sērijas, kas veltīta reklāmai Meta ekosistēmā
|
7. nodarbība | Sociālo mediju reklāma (Meta 2/2)
Sērijas otrā daļa ir balstīta uz pirmās lekcijas pamatzināšanām, pievēršoties uzlabotām reklāmas metodēm Facebook tīklā.
|
8. nodarbība | Individuālais eksāmens |
9.nodarbība | Sociālo mediju mārketings (1/2)
Šīs divdaļīgās sērijas par sociālo plašsaziņas līdzekļu mārketingu pirmajā daļā aplūkosim daudzkanālu mārketinga nianses un unikālās mārketinga iespējas, ko sniedz TikTok.
|
10. nodarbība | Sociālo mediju mārketings (2/2)
Šīs sērijas otrā daļa turpinās ar padziļinātu pārskatu par mārketinga stratēģijām Twitter (X) un Snapchat.
|
11.nodarbība | Mārketinga satura izveide:
|
12.nodarbība | Web dizains, e-komercija, UX un SEO
|
13.nodarbība | Meklēšanas mārketings
|
14.nodarbība | Grupu projektu noslēguma prezentācijas |
Kursa maksa: 750 Eur + PVN
Prasības sertifikāta saņemšanai:
- 80% apmeklējums
- Aktīva dalība nodarbībās, kas ietver diskusijas grupu un individuālo darbu.