Stratēģiju veidošana ar LEGO SERIOUS PLAY
Professors
Monika Sonta
Par pasniedzēju
Monika Sonta ir uzņēmumu komunikācijas eksperte un tehnoloģiju socioloģe, kas specializējas uzņēmumu kultūras, iekšējās komunikācijas un radošuma veicināšanā. Viņa ir sertificēta radošo darbības metožu veicinātāja, piemēram, FORTH inovāciju metodes, LEGO® SERIOUS PLAY®, PLAYMOBILpro, kā arī sertificēta SCRUM meistare un Design Sprint Master. Viņai ir gandrīz 20 gadu pieredze darbā ar starptautiskiem uzņēmumiem personāla un komunikācijas jomā, tāpat Monika Sonta ir Kozminska universitātes docente un biznesa grāmatu un akadēmisko rakstu autore, kas aplūko inovāciju kultūras attīstību, izmantojot efektīvas komunikācijas metodes.
Kursa apraksts
Šis intensīvais kurss sniedz dalībniekiem rīkus un paņēmienus, lai pārvietotos sarežģītajā un nepārskatāmajā uzņēmējdarbības vidē. Izmantojot RUPT modeli, dalībnieki iemācīsies identificēt un analizēt iespējamos šķēršlus un ierobežojumus. Darbojoties ar LEGO® SERIOUS PLAY®, dalībnieki izstrādās četrus nākotnes scenārijus, kas dos viņiem iespēju pieņemt pārdomātus lēmumus un veidot savas organizācijas nākotni.
Kursa mērķi
Izprotiet straujas, neparedzamas, paradoksālas un juceklīgas vides dinamiku.
Izveidojiet pārliecinošus nākotnes scenārijus, lai paredzētu iespējamos izaicinājumus un to risinājumus.
Analizējiet sarežģītas sistēmas un identificējiet savstarpējās sadarbības savā organizācijā un tās ekosistēmā.
Izmantojiet LEGO® SERIOUS PLAY® un citus radošus rīkus, lai radītu novatoriskus risinājumus un izlauztos cauri tradicionālajiem domāšanas modeļiem.
Izmantojiet uz datiem balstītu ieskatu un stratēģisko skatījumu, lai pieņemtu pārdomātus lēmumus nepārskatāmos apstākļos.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
- Izmantojot RUPT modeli, jūs iegūsiet spēju paredzēt traucējumus un izstrādāt stratēģijas dažādām iespējamām nākotnes situācijām.
- Kurss veicina radošu problēmu risināšanu, izmantojot tādas metodes kā LEGO® SERIOUS PLAY®, palīdzot jums radīt inovatīvus risinājumus un izlauzties cauri tradicionālajiem domāšanas modeļiem.
- Apmācībā tiek izmantota UNESCO Foresight sistēma un uzņēmuma dati, lai izstrādātu reālistiskus scenārijus, ļaujot jums pieņemt pārdomātus lēmumus, pamatojoties uz dziļāku izpratni par jūsu uzņēmuma ekosistēmu.
- Izmantojot interaktīvus vingrinājumus, piemēram, “Playing Emergence” un ieinteresēto personu analīzi, jūs uzlabosit savu spēju efektīvi sadarboties un skaidri nodot sarežģītu informāciju.
Kurss notiks:
Klātienē
Priekšzināšanas:
Visi ir gaidīti!
Mācību metodes:
Šis semināru kurss nodrošina ļoti interaktīvu un praktisku mācību pieredzi.
Kursa pārskats
1. daļa: Izvērtējot problēmu, ar spēļu metodi
Pirmā daļa ir vērsta uz inovāciju saskaņošanas izveidi, izmantojot FORTH inovāciju metodi, sistēmas vizualizēšanu un ieinteresēto personu analīzi, izmantojot aktīvās metodoloģijas, piemēram, LEGO SERIOUS PLAY vai Playmobil.pro.
2. daļa: savu darbību stratēģija (risinājuma perspektīva)
Otrā daļā darbs būs pie četru scenāriju izstrādi, kas iezīmē biznesa attīstības virzienus. Dalībnieki veido scenārijus, izmantojot Foresight metodes un radošās kartes, kas virza uz galīgo risinājumu — matricu ar četriem nākotnes scenārijiem.
Managing Tech-Driven Change in a Human-Centered Way
This course is available: February 13th, 2025 | 9:00-18:00 | In Person This course takes place in English. For more information please contact us at lift@rbs.lv or call us at 20318250
Klātienē Cena: 500 € + PVN Cena ar ES atbalstu: 150 € + PVN
Valoda: angļu
Professors
Monika Sonta
Par pasniedzēju
Monika Sonta is an expert in organizational communication and a sociologist of technology, specializing in organizational culture, internal communication, and creativity in business. She is a certified facilitator of creative work methods as FORTH Innovation Method, LEGO® SERIOUS PLAY®, PLAYMOBILpro, certified SCRUM Master, and Design Sprint Master with over 17 years of experience collaborating with international companies in HR and communication. Monika Santa is an assistant professor at Kozminski University and is the author of business books and academic articles on creating an innovation culture through communication.
Kursa apraksts
Šis kurss ir izstrādāts mārketinga speciālistiem, kuri vēlas iegūt padziļinātas prasmes Meta (Facebook un Instagram) reklāmas platformas izmantošanā. Kurss iekļauj uzlabotas stratēģijas, tostarp mērķauditorijas atlasi, reklāmas kreatīvo elementu izveidi, analītiku un kampaņu optimizāciju. Šis kurss palīdzēs Tev veidot efektīvas un mērķtiecīgas kampaņas, kas atbilst uzņēmuma vai klienta mārketinga mērķiem.
Kursa mērķi
Iegūt visaptverošu izpratni par Meta reklāmas platformu un tās efektīvu izmantošanu.
Apgūt padziļinātas prasmes uzlabotās mērķauditorijas segmentācijas, kreatīvo elementu izveides un datu analītikas jomā.
Spēt veikt kampaņu veiktspējas analīzi un to optimizāciju, lai maksimizētu reklāmas efektivitāti.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
- Izpratne par Meta reklāmas platformu
- Spēja izveidot, pārvaldīt un optimizēt kampaņas no sākuma līdz galam
- Prasme lietot mākslīgā intelekta iespējas stratēģijai un reklāmām
- Spēja izmantot savas jaunās prasmes, lai sasniegtu rezultātus Meta
Kurss notiks:
Tiešsaistē
Priekšzināšanas:
- Facebook un Instagram reklāmas pamatzināšanas.
Mācību metodes:
Tēma 1
Meta reklāmas kampaņu mērķi: Zīmola atpazīstamība, potenciālo klientu piesaiste un pārdošanas apjomu palielināšana
Tēma 2
Uzlabota mērķauditorijas atlase un segmentācija: Remārketings un Lookalike audiences
Tēma 3
Reklāmas kreatīvie elementi: Virsraksti, pamatteksti un vizuālie materiāli. MI izmantošana kreatīvo elementu izveidē
Tēma 4
Facebook Pixel un CAPI: Datu vākšana un analītika
Tēma 5
Kampaņu veiktspējas analīze un optimizācija: Testēšana un datu interpretācija