Visaptverošs kurss Meta reklāmā mārketinga speciālistiem
Professors
Rihards Zeiļa
Par pasniedzēju
Rihards Zeiļa ir RBS MBA kursa “Digitālais mārketings” pasniedzējs un aģentūras “Mārketinga skola” dibinātājs. Savā 10 gadu pieredzē Rihards ir pārvaldījis reklāmas budžetus miljonu eiro apmērā Meta un Google reklāmas platformās, strādājot ar vairāk nekā 40 uzņēmumiem e-komercijas un klientu piesaistes jomā. Rihards ir vadījis mārketinga kursus Apvienoto Nāciju Organizācijā, uzstājies konferencēs un tīmekļa semināros, kā arī tagad ir pasniedzējs kursos par šo tēmu.
Kursa apraksts
Šis kurss ir izstrādāts mārketinga speciālistiem, kuri vēlas iegūt padziļinātas prasmes Meta (Facebook un Instagram) reklāmas platformas izmantošanā. Kurss iekļauj uzlabotas stratēģijas, tostarp mērķauditorijas atlasi, reklāmas kreatīvo elementu izveidi, analītiku un kampaņu optimizāciju. Šis kurss palīdzēs Tev veidot efektīvas un mērķtiecīgas kampaņas, kas atbilst uzņēmuma vai klienta mārketinga mērķiem.
Kursa mērķi
Iegūt visaptverošu izpratni par Meta reklāmas platformu un tās efektīvu izmantošanu.
Apgūt padziļinātas prasmes uzlabotās mērķauditorijas segmentācijas, kreatīvo elementu izveides un datu analītikas jomā.
Spēt veikt kampaņu veiktspējas analīzi un to optimizāciju, lai maksimizētu reklāmas efektivitāti.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
- Izpratne par Meta reklāmas platformu
- Spēja izveidot, pārvaldīt un optimizēt kampaņas no sākuma līdz galam
- Prasme lietot mākslīgā intelekta iespējas stratēģijai un reklāmām
- Spēja izmantot savas jaunās prasmes, lai sasniegtu rezultātus Meta
Kurss notiks:
Tiešsaistē un Klātienē
Priekšzināšanas:
- Facebook un Instagram reklāmas pamatzināšanas.
Mācību metodes:
Tēma 1
Meta reklāmas kampaņu mērķi: Zīmola atpazīstamība, potenciālo klientu piesaiste un pārdošanas apjomu palielināšana
Tēma 2
Uzlabota mērķauditorijas atlase un segmentācija: Remārketings un Lookalike audiences
Tēma 3
Reklāmas kreatīvie elementi: Virsraksti, pamatteksti un vizuālie materiāli. MI izmantošana kreatīvo elementu izveidē
Tēma 4
Facebook Pixel un CAPI: Datu vākšana un analītika
Tēma 5
Kampaņu veiktspējas analīze un optimizācija: Testēšana un datu interpretācija
Professors
Rihards Zeiļa
Par pasniedzēju
Rihards Zeiļa ir RBS MBA kursa “Digitālais mārketings” pasniedzējs un aģentūras “Mārketinga skola” dibinātājs. Savā 10 gadu pieredzē Rihards ir pārvaldījis reklāmas budžetus miljonu eiro apmērā Meta un Google reklāmas platformās, strādājot ar vairāk nekā 40 uzņēmumiem e-komercijas un klientu piesaistes jomā. Rihards ir vadījis mārketinga kursus Apvienoto Nāciju Organizācijā, uzstājies konferencēs un tīmekļa semināros, kā arī tagad ir pasniedzējs kursos par šo tēmu.
Kursa apraksts
Šis kurss ir izstrādāts mārketinga speciālistiem, kuri vēlas iegūt padziļinātas prasmes Meta (Facebook un Instagram) reklāmas platformas izmantošanā. Kurss iekļauj uzlabotas stratēģijas, tostarp mērķauditorijas atlasi, reklāmas kreatīvo elementu izveidi, analītiku un kampaņu optimizāciju. Šis kurss palīdzēs Tev veidot efektīvas un mērķtiecīgas kampaņas, kas atbilst uzņēmuma vai klienta mārketinga mērķiem.
Kursa mērķi
Iegūt visaptverošu izpratni par Meta reklāmas platformu un tās efektīvu izmantošanu.
Apgūt padziļinātas prasmes uzlabotās mērķauditorijas segmentācijas, kreatīvo elementu izveides un datu analītikas jomā.
Spēt veikt kampaņu veiktspējas analīzi un to optimizāciju, lai maksimizētu reklāmas efektivitāti.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
- Izpratne par Meta reklāmas platformu
- Spēja izveidot, pārvaldīt un optimizēt kampaņas no sākuma līdz galam
- Prasme lietot mākslīgā intelekta iespējas stratēģijai un reklāmām
- Spēja izmantot savas jaunās prasmes, lai sasniegtu rezultātus Meta
Kurss notiks:
Tiešsaistē un Klātienē
Priekšzināšanas:
- Facebook un Instagram reklāmas pamatzināšanas.
Mācību metodes:
Tēma 1
Meta reklāmas kampaņu mērķi: Zīmola atpazīstamība, potenciālo klientu piesaiste un pārdošanas apjomu palielināšana
Tēma 2
Uzlabota mērķauditorijas atlase un segmentācija: Remārketings un Lookalike audiences
Tēma 3
Reklāmas kreatīvie elementi: Virsraksti, pamatteksti un vizuālie materiāli. MI izmantošana kreatīvo elementu izveidē
Tēma 4
Facebook Pixel un CAPI: Datu vākšana un analītika
Tēma 5
Kampaņu veiktspējas analīze un optimizācija: Testēšana un datu interpretācija