TikTok reklāmas pamati
Professors
Madara Dakse
Par pasniedzēju
Madarai Daksei ir vairāk nekā astoņu gadu pieredze mārketinga jomā, piecus no tiem specializējoties TikTok reklāmas platformā. Viņas daudzveidīgā pieredze aptver gan vietējos, gan starptautiskos klientus, kā arī apmācību vadīšana par šo tēmu dažādām auditorijām. Viņas aizraušanās ar TikTok un klientu apkalpošanas prasmes ir ļāvušas sasniegt lieliskus rezultātus, un viņa vienmēr labprāt sniedz padomus un ieteikumus organiska satura radīšanai un ieviešanai TikTok platformā.
Kursa apraksts
Šis kurss piedāvā iepazīties ar TikTok reklāmas platformu, tās stratēģiskajiem un kreatīvajiem rīkiem, sniedzot mārketinga speciālistiem praktiskas zināšanas, lai izveidotu un īstenotu veiksmīgas reklāmas kampaņas. Tiks izskatīti TikTok reklāmu formāti, auditorijas mērķēšanas iespējas, labākās prakses, kā arī tiks apskatīti platformas piedāvātie rīki un resursi. Tiks apskatīti un izanalizēti dažādi piemēri, kas palīdzēs saprast, kā izveidot piesaistošu video saturu un kā optimizēt reklāmu veiktspēju, lai palielinātu zīmola atpazīstamību un piesaistītu jaunus klientus.
Kursa mērķi
Iegūt izpratni par TikTok reklāmas platformu un tās efektīvu izmantošanu.
Apgūt dažādas TikTok reklāmu kampaņas objektīvas.
Apgūt pieejamos TikTok platformas rīkus un to pielietojumu.
Iegūt lietderīgas zināšanas par TikTok reklāmām un to izveidi.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
Prasme veidot efektīvu reklāmas kampaņu TikTok reklāmas platformā
Prasme veidot saistošus un pievilcīgus video materiālus reklāmas kampaņām
Pieeja materiāliem, kuros varat rast iedvesmu jaunam reklāmas un organiskajam saturam
Prasme lasīt kā “”tulkot”” TikTok veiktspējas datus
Kurss notiks:
Klātienē un Tiešsaistē
Priekšzināšanas:
-
Izpratne par TikTok platformu (vismaz zināt, kas ir TikTok aplikācija)
Mācību metodes:
- Teorijas apmācība
- QA – diskusija
- Lekcija
- Gadījumu un piemēru izpēte
Lekcijā tiks izmantoti vizuāli materiāli, demonstrēti praktiski piemēri, kā arī veidotas diskusijas uz radušos jautājumu pamata.
Tēma 1
Ievads TikTok reklāmā: TikTok reklāmas platforma un tās pārskats, kampaņu izveide un mērķauditorijas sasniegšana
Tēma 2
Ievads un apskats: (ar piemēriem) TikTok platformas privātuma politika.
Praktiskais darbs: produkta apskats un izvērtējums (QA)
Tēma 3
Ievads kreatīvos: organiskais saturs un apmaksātās reklāmas, to rīki to izveidei un iedvesmai.
Praktiskais darbs: TikTok video kreatīva izveide
Professors
Madara Dakse
Par pasniedzēju
Madarai Daksei ir vairāk nekā astoņu gadu pieredze mārketinga jomā, piecus no tiem specializējoties TikTok reklāmas platformā. Viņas daudzveidīgā pieredze aptver gan vietējos, gan starptautiskos klientus, kā arī apmācību vadīšana par šo tēmu dažādām auditorijām. Viņas aizraušanās ar TikTok un klientu apkalpošanas prasmes ir ļāvušas sasniegt lieliskus rezultātus, un viņa vienmēr labprāt sniedz padomus un ieteikumus organiska satura radīšanai un ieviešanai TikTok platformā.
Kursa apraksts
Šis kurss piedāvā iepazīties ar TikTok reklāmas platformu, tās stratēģiskajiem un kreatīvajiem rīkiem, sniedzot mārketinga speciālistiem praktiskas zināšanas, lai izveidotu un īstenotu veiksmīgas reklāmas kampaņas. Tiks izskatīti TikTok reklāmu formāti, auditorijas mērķēšanas iespējas, labākās prakses, kā arī tiks apskatīti platformas piedāvātie rīki un resursi. Tiks apskatīti un izanalizēti dažādi piemēri, kas palīdzēs saprast, kā izveidot piesaistošu video saturu un kā optimizēt reklāmu veiktspēju, lai palielinātu zīmola atpazīstamību un piesaistītu jaunus klientus.
Kursa mērķi
Iegūt izpratni par TikTok reklāmas platformu un tās efektīvu izmantošanu.
Apgūt dažādas TikTok reklāmu kampaņas objektīvas.
Apgūt pieejamos TikTok platformas rīkus un to pielietojumu.
Iegūt lietderīgas zināšanas par TikTok reklāmām un to izveidi.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
Prasme veidot efektīvu reklāmas kampaņu TikTok reklāmas platformā
Prasme veidot saistošus un pievilcīgus video materiālus reklāmas kampaņām
Pieeja materiāliem, kuros varat rast iedvesmu jaunam reklāmas un organiskajam saturam
Prasme lasīt kā “”tulkot”” TikTok veiktspējas datus
Kurss notiks:
Klātienē un Tiešsaistē
Priekšzināšanas:
-
Izpratne par TikTok platformu (vismaz zināt, kas ir TikTok aplikācija)
Mācību metodes:
- Teorijas apmācība
- QA – diskusija
- Lekcija
- Gadījumu un piemēru izpēte
Lekcijā tiks izmantoti vizuāli materiāli, demonstrēti praktiski piemēri, kā arī veidotas diskusijas uz radušos jautājumu pamata.
Tēma 1
Ievads TikTok reklāmā: TikTok reklāmas platforma un tās pārskats, kampaņu izveide un mērķauditorijas sasniegšana
Tēma 2
Ievads un apskats: (ar piemēriem) TikTok platformas privātuma politika.
Praktiskais darbs: produkta apskats un izvērtējums (QA)
Tēma 3
Ievads kreatīvos: organiskais saturs un apmaksātās reklāmas, to rīki to izveidei un iedvesmai.
Praktiskais darbs: TikTok video kreatīva izveide