Padziļinātais kurss SEO – kā nonākt Google pirmajās pozīcijās
Professors
Matīss Seipulāns
Matīss Seipulāns
Par pasniedzēju
Matīss Valters Seipulāns ir digitālā mārketinga speciālists ar 10+ gadu pieredzi nozarē, fokusējoties uz Meta reklāmu un SEO. Strādājis ar uzņēmumiem Latvijā, Eiropā, Dienvidamerikā, Āzijā. Kopā pārvaldītjis15M EUR reklāmas budžetu. Konsultējis uzņēmumus un vadījis SEO projektus gan Latvijā, gan Eiropā. Sava darba rezultātā palielinājis organisko apmeklētāju skaitu 2-10x reizes.
Kursa apraksts
Šajā SEO kursā tiek padziļināti pētītas meklētājprogrammu algoritmu nianses, sniedzot Tev zināšanas un prasmes, lai izstrādātu un īstenotu sarežģītas SEO stratēģijas. Izpētot tādas tēmas kā semantiskā meklēšana, mākslīgais intelekts un vietņu arhitektūra, Tu iegūsi varēsi labāk konkurēt, optimizējot vietnes maksimālai redzamībai. Kursā tiek uzsvērta arī tehniskās SEO, satura mārketinga un vietējās SEO nozīme, lai veicinātu organisko datplūsmu un uzlabotu meklēšanas sistēmas pozīcijas.
Kursa mērķi
Padziļināti izprast tehniskās SEO stratēģijas un mājaslapas arhitektūras optimizāciju
Attīstīt prasmes padziļinātā atslēgvārdu izpētē un izstrādāt satura stratēģijas.
Apgūt advancētas saišu veidošanas tehnikas un to lomu SEO rezultātu uzlabošanā.
Iemācīties izmantot SEO audita un analītikas rīkus, lai uzraudzītu un uzlabotu mājaslapas veiktspēju.
Izprast jaunākās SEO tendences, piemēram, mākslīgā intelekta izmantošanu SEO optimizācijā un stratēģiju izstrādē.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
- Zināšanas par SEO metodēm
- Prasmes sasniegt augstākās pozīcijas Google
- Prasme uzraudzīt SEO speciālistus
Kurss notiks:
Tiešsaistē
Priekšzināšanas:
- Pamatzināšanas SEO
Mācību metodes:
- Aktīvās mācības
- Klases diskusija
- Lekcija
- Gadījumu un piemēru izpēte
Tēma 1
Padziļināta atslēgvārdu izpēte un satura stratēģija
Padziļinātas atslēgvārdu izpētes tehnikas
Satura stratēģijas izveide
Satura optimizācija
Tēma 2
Tehniskais SEO
Mājaslapas arhitektūra un pārmeklējamība
Mājaslapas ātruma optimizācija
Tēma 3
Padziļinātas ārējā SEO pieejas
Kvalitatīvu atpakaļsaišu veidošana
Ietekmētāju mārketings SEO
Sociālo mediju loma SEO
Lokālā SEO stratēģija
Tēma 4
SEO Auditi un Analītika
SEO audita veikšana
SEO audita rezultātu analīze
Tēma 5
Jaunākās SEO Tendences un Tehnoloģijas
Mākslīgais Intelekts SEO
Balss meklēšanas optimizācija
E-A-U (Ekspertīze, Autoritāte, Uzticamība) nozīme SEO
Professors
Matīss Seipulāns
Matīss Seipulāns
Par pasniedzēju
Matīss Valters Seipulāns ir digitālā mārketinga speciālists ar 10+ gadu pieredzi nozarē, fokusējoties uz Meta reklāmu un SEO. Strādājis ar uzņēmumiem Latvijā, Eiropā, Dienvidamerikā, Āzijā. Kopā pārvaldītjis15M EUR reklāmas budžetu. Konsultējis uzņēmumus un vadījis SEO projektus gan Latvijā, gan Eiropā. Sava darba rezultātā palielinājis organisko apmeklētāju skaitu 2-10x reizes.
Kursa apraksts
Šajā SEO kursā tiek padziļināti pētītas meklētājprogrammu algoritmu nianses, sniedzot Tev zināšanas un prasmes, lai izstrādātu un īstenotu sarežģītas SEO stratēģijas. Izpētot tādas tēmas kā semantiskā meklēšana, mākslīgais intelekts un vietņu arhitektūra, Tu iegūsi varēsi labāk konkurēt, optimizējot vietnes maksimālai redzamībai. Kursā tiek uzsvērta arī tehniskās SEO, satura mārketinga un vietējās SEO nozīme, lai veicinātu organisko datplūsmu un uzlabotu meklēšanas sistēmas pozīcijas.
Kursa mērķi
Padziļināti izprast tehniskās SEO stratēģijas un mājaslapas arhitektūras optimizāciju
Attīstīt prasmes padziļinātā atslēgvārdu izpētē un izstrādāt satura stratēģijas.
Apgūt advancētas saišu veidošanas tehnikas un to lomu SEO rezultātu uzlabošanā.
Iemācīties izmantot SEO audita un analītikas rīkus, lai uzraudzītu un uzlabotu mājaslapas veiktspēju.
Izprast jaunākās SEO tendences, piemēram, mākslīgā intelekta izmantošanu SEO optimizācijā un stratēģiju izstrādē.
Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:
- Zināšanas par SEO metodēm
- Prasmes sasniegt augstākās pozīcijas Google
- Prasme uzraudzīt SEO speciālistus
Kurss notiks:
Tiešsaistē
Priekšzināšanas:
- Pamatzināšanas SEO
Mācību metodes:
- Aktīvās mācības
- Klases diskusija
- Lekcija
- Gadījumu un piemēru izpēte
Tēma 1
Padziļināta atslēgvārdu izpēte un satura stratēģija
Padziļinātas atslēgvārdu izpētes tehnikas
Satura stratēģijas izveide
Satura optimizācija
Tēma 2
Tehniskais SEO
Mājaslapas arhitektūra un pārmeklējamība
Mājaslapas ātruma optimizācija
Tēma 3
Padziļinātas ārējā SEO pieejas
Kvalitatīvu atpakaļsaišu veidošana
Ietekmētāju mārketings SEO
Sociālo mediju loma SEO
Lokālā SEO stratēģija
Tēma 4
SEO Auditi un Analītika
SEO audita veikšana
SEO audita rezultātu analīze
Tēma 5
Jaunākās SEO Tendences un Tehnoloģijas
Mākslīgais Intelekts SEO
Balss meklēšanas optimizācija
E-A-U (Ekspertīze, Autoritāte, Uzticamība) nozīme SEO