1) 2024. gada 6. novembris 9:00–12:30

2) 2024. gada 4. decembris, 9:00–12:30

Klātienē
Cena: 150 € + PVN
Cena ar EU atbalstu: 45 € + PVN
Valoda: Latviešu

Mākslīgais intelekts pārdošanā

Professors

Juris Baums

Par pasniedzēju

Juris Baums ir mākslīgā inletelekta jaunuzņēmuma Hyperscan, kā arī mākslīgā inletelekta apmācību un konsultāciju uzņēmuma AI Academy līdzdibinātājs un vadītājs. Juris ir mācījies Rīgas un Dānijas Tehniskajās universitātēs un šobrīd vada Hyperscan mākslīgā intelekta izstrādes komandu, kā arī mentorē jaunuzņēmumus Inovāciju akadēmijā.
Juris ir eksperts mākslīgā intelekta sistēmu un procesu automatizāciju izstrādē, un spēj skaidri komunicēt tehniskās nianses.

Kursa apraksts

Šis kurss paredzēts pārdošanas speciālistiem. Kurā Tu iegūsi zināšanas un prasmes, lai uzlabotu darba efektivitāti, izmantojot mākslīgo intelektu. Tu iegūsi padziļinātu izpratni par mākslīgā intelekta principiem un to praktisko pielietojumu pārdošanā. Kurss aptver mākslīgā intelekta asistentu izmantošanu, klientu piesaistes stratēģijas, procesu optimizāciju un attiecību ar klientiem pārvaldību. Programmas beigās Tu būsi labi sagatavots integrēt mākslīgo intelektu savā pārdošanas praksē, optimizēt procesus un palielināt ieņēmumus.

Kursa mērķi

Izprast mākslīgā intelekta pamatprincipus un tā potenciālo ietekmi uz pārdošanas procesiem.
Apgūt efektīvas mākslīgā intelekta asistentu lietošanas metodes pārdošanas uzdevumos.
Iepazīties ar mākslīgā intelekta rīkiem un to pielietojumu dažādos pārdošanas aspektos.
Izprast darba automatizācijas un datu apstrādes iespējas, izmantojot mākslīgo intelektu pārdošanā.
Attīstīt prasmes veidot un pielietot uz specifisku informāciju trenētus sarunbotus klientu apkalpošanā.
Apgūt metodes MI integrēšanai pārdošanas darbplūsmās un procesu automatizācijā.
Izvērtēt mākslīgā intelekta pielietojuma ētiskos aspektus un potenciālos izaicinājumus pārdošanā.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

  • Izvēlieties pareizos mākslīgā intelekta rīkus konkrētiem pārdošanas uzdevumiem
  • Izveidojiet efektīvus pamudinājumus AI asistentiem
  • Izmantojiet AI attēlu, balss un video apstrādei pārdošanas materiālos
  • Izstrādājiet un ievietojiet sarunu skriptus klientu apkalpošanai
  • Automatizēt pārdošanas procesus, izmantojot uz AI balstītus risinājumus
  • Izpratne par AI ētiskajām sekām pārdošanā
  • Novērtēt AI risinājumu piemērotību dažādiem pārdošanas uzdevumiem

Kurss notiks:

Klātienē

Priekšzināšanas:

  • Pamatzināšanas pārdošanas procesā un stratēģijās.
  • Pamata izpratne par datu analīzi ir vēlama, bet ne obligāta.
  • Interese par tehnoloģiju pielietojumu pārdošanas jomā.
  • Atvērtība jaunām tehnoloģijām

Mācību metodes:

  • Teorētiskā lekcija ar interaktīviem elementiem.
  • Praktiskie piemēri un gadījumu izpēte par MI pielietojumu pārdošanas jomā.
  • Grupas diskusijas un praktiski vingrinājumi MI rīku izmantošanai.
  • Demonstrācijas un praktiskie uzdevumi, izmantojot MI risinājumus pārdošanas uzdevumiem.

Tēma 1

Pamatizpratne par mākslīgo intelektu
Pamatizpratne par mākslīgo intelektu
Kā darbojas MI?
Kāda MI ir nozīme šobrīd un nākotnē?
Kā orientēties AI kā nozarē?
Kādas iespējas MI sniedz pārdošanai?
Kādas ir lielākās problēmas MI ieviešanā pārdošanas procesos?

Tēma 2

Efektīva mākslīgā intelekta asistentu lietošana pārdošanā
Kādi ir MI asistentu veidi?
Kā izvēlēties piemērotāko pārdošanai?
Kā MI asistenti strādā?
Kādi ir MI asistentu pielietojumi pārdošanā?
Kā efektīvi strādāt ar MI asistentiem?

Tēma 3

Mākslīgā intelekta rīki pārdošanā
Kādas iespējas AI sniedz citos medijos pārdošanas kontekstā?
Attēli un balss – apstrāde un radīšana pārdošanas materiāliem
Mūzika un video – radīšana pārdošanas kampaņām
Kā uzbūvēti rīki ar AI pārdošanas vajadzībām?
Kā orientēties plašajā rīku klāstā pārdošanas jomā?
Kādi ir vērtīgākie, zināmākie piemēri MI rīkiem pārdošanā?

Tēma 4

Darba automatizācija un datu apstrāde ar mākslīgo intelektu
Kā ar AI var apstrādāt datus izklājlapās?
Kā izveidot uz savu informāciju trenētu sarunbotu klientu apkalpošanai?
Kādi ir citi šādu sarunbotu potenciālie pielietojumi pārdošanā?
Kā izveidot savas darbplūsmu automatizācijas, kurās iekļauts MI pārdošanas procesos?
Kursa noslēgums un apgūto zināšanu apkopojums

Mākslīgais intelekts pārdošanā

1) 2024. gada 6. novembris 9:00–12:30

2) 2024. gada 4. decembris, 9:00–12:30

Klātienē
Cena: 150 € + PVN
Cena ar EU atbalstu: 45 € + PVN
Valoda: Latviešu

Professors

Juris Baums

Par pasniedzēju

Juris Baums ir mākslīgā inletelekta jaunuzņēmuma Hyperscan, kā arī mākslīgā inletelekta apmācību un konsultāciju uzņēmuma AI Academy līdzdibinātājs un vadītājs. Juris ir mācījies Rīgas un Dānijas Tehniskajās universitātēs un šobrīd vada Hyperscan mākslīgā intelekta izstrādes komandu, kā arī mentorē jaunuzņēmumus Inovāciju akadēmijā.
Juris ir eksperts mākslīgā intelekta sistēmu un procesu automatizāciju izstrādē, un spēj skaidri komunicēt tehniskās nianses.

Kursa apraksts

Šis kurss paredzēts pārdošanas speciālistiem. Kurā Tu iegūsi zināšanas un prasmes, lai uzlabotu darba efektivitāti, izmantojot mākslīgo intelektu. Tu iegūsi padziļinātu izpratni par mākslīgā intelekta principiem un to praktisko pielietojumu pārdošanā. Kurss aptver mākslīgā intelekta asistentu izmantošanu, klientu piesaistes stratēģijas, procesu optimizāciju un attiecību ar klientiem pārvaldību. Programmas beigās Tu būsi labi sagatavots integrēt mākslīgo intelektu savā pārdošanas praksē, optimizēt procesus un palielināt ieņēmumus.

Kursa mērķi

Izprast mākslīgā intelekta pamatprincipus un tā potenciālo ietekmi uz pārdošanas procesiem.
Apgūt efektīvas mākslīgā intelekta asistentu lietošanas metodes pārdošanas uzdevumos.
Iepazīties ar mākslīgā intelekta rīkiem un to pielietojumu dažādos pārdošanas aspektos.
Izprast darba automatizācijas un datu apstrādes iespējas, izmantojot mākslīgo intelektu pārdošanā.
Attīstīt prasmes veidot un pielietot uz specifisku informāciju trenētus sarunbotus klientu apkalpošanā.
Apgūt metodes MI integrēšanai pārdošanas darbplūsmās un procesu automatizācijā.
Izvērtēt mākslīgā intelekta pielietojuma ētiskos aspektus un potenciālos izaicinājumus pārdošanā.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

  • Izvēlieties pareizos mākslīgā intelekta rīkus konkrētiem pārdošanas uzdevumiem
  • Izveidojiet efektīvus pamudinājumus AI asistentiem
  • Izmantojiet AI attēlu, balss un video apstrādei pārdošanas materiālos
  • Izstrādājiet un ievietojiet sarunu skriptus klientu apkalpošanai
  • Automatizēt pārdošanas procesus, izmantojot uz AI balstītus risinājumus
  • Izpratne par AI ētiskajām sekām pārdošanā
  • Novērtēt AI risinājumu piemērotību dažādiem pārdošanas uzdevumiem

Kurss notiks:

Klātienē

Priekšzināšanas:

  • Pamatzināšanas pārdošanas procesā un stratēģijās.
  • Pamata izpratne par datu analīzi ir vēlama, bet ne obligāta.
  • Interese par tehnoloģiju pielietojumu pārdošanas jomā.
  • Atvērtība jaunām tehnoloģijām

Mācību metodes:

  • Teorētiskā lekcija ar interaktīviem elementiem.
  • Praktiskie piemēri un gadījumu izpēte par MI pielietojumu pārdošanas jomā.
  • Grupas diskusijas un praktiski vingrinājumi MI rīku izmantošanai.
  • Demonstrācijas un praktiskie uzdevumi, izmantojot MI risinājumus pārdošanas uzdevumiem.

Tēma 1

Pamatizpratne par mākslīgo intelektu
Pamatizpratne par mākslīgo intelektu
Kā darbojas MI?
Kāda MI ir nozīme šobrīd un nākotnē?
Kā orientēties AI kā nozarē?
Kādas iespējas MI sniedz pārdošanai?
Kādas ir lielākās problēmas MI ieviešanā pārdošanas procesos?

Tēma 2

Efektīva mākslīgā intelekta asistentu lietošana pārdošanā
Kādi ir MI asistentu veidi?
Kā izvēlēties piemērotāko pārdošanai?
Kā MI asistenti strādā?
Kādi ir MI asistentu pielietojumi pārdošanā?
Kā efektīvi strādāt ar MI asistentiem?

Tēma 3

Mākslīgā intelekta rīki pārdošanā
Kādas iespējas AI sniedz citos medijos pārdošanas kontekstā?
Attēli un balss – apstrāde un radīšana pārdošanas materiāliem
Mūzika un video – radīšana pārdošanas kampaņām
Kā uzbūvēti rīki ar AI pārdošanas vajadzībām?
Kā orientēties plašajā rīku klāstā pārdošanas jomā?
Kādi ir vērtīgākie, zināmākie piemēri MI rīkiem pārdošanā?

Tēma 4

Darba automatizācija un datu apstrāde ar mākslīgo intelektu
Kā ar AI var apstrādāt datus izklājlapās?
Kā izveidot uz savu informāciju trenētu sarunbotu klientu apkalpošanai?
Kādi ir citi šādu sarunbotu potenciālie pielietojumi pārdošanā?
Kā izveidot savas darbplūsmu automatizācijas, kurās iekļauts MI pārdošanas procesos?
Kursa noslēgums un apgūto zināšanu apkopojums