1) 2024. gada 30. oktobris 9:00-15:00
2) 2024. gada 21. novembris 9:00-15:00
3) 2024. gada 5. decembris 9:00-15:00

Tiešsaistē un Klātienē
Cena: 150€ + PVN
Cena ar ES atbalstu: 45€ + PVN
Valoda: Latviešu

Digitālā mārketinga stratēģija vadītājiem

Professors

Linda Saulīte

Par pasniedzēju

Linda Saulīte, zinātņu doktore un RTU docente, ir augstākā līmeņa vadītāja ar vairāk kā 20 gadu pieredzi biznesa vadībā. Linda ir profesionāle mārketinga, komunikāciju stratēģiju un mediju vadībā. Šobrīd Linda ir valdes locekle un vada komunikāciju un mediju aģentūru grupu Dentsu Latvija, kure nodrošina pilna spektra mediju, tai skaitā e-komerciju, stratēģiju izstrādi un realizāciju globāliem, reģionāliem lokāliem uzņēmumiem.

Kursa apraksts

Šis kurss ir paredzēts vadītājiem, kuri vēlas īstenot efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas, kas atbilst viņu organizācijas biznesa un izaugsmes mērķiem. Uzsvaru liekot uz veidiem, ka digitālais mārketings ir daļa no lielāka biznesa modeļa, šis kurss palīdzēs šiem vadītājiem padziļināti izpētīt digitālā mārketinga procesus, kas uzlabos viņu uzņēmuma darba ietekmi, bet arī šis kurss sniegs dziļāku izpratni par digitālā mārketinga integrācijas nozīmi un praktiskajiem soļiem, lai to paveiktu. Pēc šī kursa pabeigšanas vadītāji tiks aprīkoti ar zināšanām, lai izveidotu digitālā mārketinga stratēģiju savai organizācijai un veicinātu uzņēmuma izaugsmi.

Kursa mērķi

Izstrādāt digitālā mārketinga stratēģiju, kas atbilst uzņēmuma mērķiem un mērķauditorijai
Izprast vadītāja lomu efektīvai digitālās stratēģijas integrācijai uzņēmuma mērķos un attīstībā
Izvēlēties un efektīvi izmantot digitālā mārketinga kanālus, veiktu efektīvu budžeta analīzi.
Izprast mērķauditoriju un tās uzvedību digitālajā vidē. Analizēt mērķauditorijas iesaistes un uzrunāšanas kritērijus digitālajā vidē
Analizēt digitālā mārketinga kampaņu rezultātus, izmantojot atbilstošus mērīšanas rīkus un metrikas

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

  • Izprast digitālā mārketinga ietekmi uz jūsu organizācijas pamatnostādnēm
  • Atbalstīt mārketinga komandu tās stratēģiskajā attīstībā un izaugsmē
  • Analizēt dažādu mārketinga kanālu efektivitāti, lai izlemtu, kas vislabāk atbilst jūsu mērķauditorijai
  • Integrēt digitālo mārketingu plašākā biznesa sistēmā

Kurss notiks:

Tiešsaistē un Klātienē

Priekšzināšanas:

  • Pamata vai vidēja līmeņa zināšanas mārketingā un digitālā mārketinga pamatprincipos
  • Pieredze ar mārketinga kampaņu vadību un satura veidošanu
  • Pamatprasmes darbā ar analītikas rīkiem un datu interpretāciju

Mācību metodes:

  • Interaktīvas lekcijas: Lekcijas tiks papildinātas ar diskusijām, jautājumiem un atbildēm, kā arī praktiskajiem piemēriem
  • Grupu darbi: Dalībnieki tiks sadalīti grupās, lai kopīgi risinātu uzdevumus un prezentētu savus rezultātus
  • Case study: Tiek analizēti reāli dzīves piemēri, lai ilustrēt dažādas digitālā mārketinga situācijas
  • Praktiskie uzdevumi: Dalībnieki veic praktiskus uzdevumus, lai nostiprināt iegūtās zināšanas un prasmes

Tēma 1

Digitālā mārketinga nozīme uzņēmuma stratēģijā:
– Digitālā mārketinga integrācija kopējā uzņēmuma stratēģijā
– Digitālā transformācija un tās ietekme uz uzņēmējdarbību
– Vadītāja loma digitālajā mārketingā: stratēģijas virzība un komandas vadība
– Jaunākās digitālā mārketinga tendences: Mākslīgais intelekts un digitālais mārketings; jaunākie kanāli un veidi mārketinga komunikācijā

Tēma 2

Mērķauditorijas analīze, patērētāja ceļojums un daudzkanālu stratēģijas:
– Mērķauditorijas izpētes metodes un instrumenti
– Pircēju personu (Buyer Personas) veidošana
– Segmentēšanas stratēģijas: kā efektīvi sasniegt savu auditoriju. Patērētāja ceļojuma kartēšana (Customer Journey Mapping)
– Daudzkanālu pieeja: saskaņota komunikācija visos kanālos

Tēma 3

Digitālā mārketinga budžeta plānošana un ROI analīze:
– Budžeta sadale starp dažādiem digitālajiem kanāliem
– Kā novērtēt un uzlabot digitālā mārketinga ieguldījumu atdevi (ROI)?
– Investīciju atdeves analīze un kampaņu optimizācija
– Resursu plānošana un komandas efektivitātes novērtēšana

Tēma 4

Vadītāja loma digitālā mārketinga komandas vadībā
– Efektīva digitālā mārketinga komandas veidošana un vadība
Kritisko digitālo prasmju attīstība komandā
– Stratēģiskā plānošana un digitālās mārketinga stratēģijas izstrāde

Tēma 5

Diskusija un case studies:
– Digitālā mārketinga stratēģijas plānošanas process
– Kā pielāgot stratēģiju mainīgām tirgus tendencēm? Globālās tendences un to ietekme uz vietējiem tirgiem
– Reālu uzņēmumu piemēru analīze
– Diskusija: vadītāju izaicinājumi un stratēģijas digitālajā laikmetā

Digitālā mārketinga stratēģija vadītājiem

1) 2024. gada 30. oktobris 9:00-15:00
2) 2024. gada 21. novembris 9:00-15:00
3) 2024. gada 5. decembris 9:00-15:00

Tiešsaistē un Klātienē
Cena: 150€ + PVN
Cena ar ES atbalstu: 45€ + PVN
Valoda: Latviešu

Professors

Linda Saulīte

Par pasniedzēju

Linda Saulīte, zinātņu doktore un RTU docente, ir augstākā līmeņa vadītāja ar vairāk kā 20 gadu pieredzi biznesa vadībā. Linda ir profesionāle mārketinga, komunikāciju stratēģiju un mediju vadībā. Šobrīd Linda ir valdes locekle un vada komunikāciju un mediju aģentūru grupu Dentsu Latvija, kure nodrošina pilna spektra mediju, tai skaitā e-komerciju, stratēģiju izstrādi un realizāciju globāliem, reģionāliem lokāliem uzņēmumiem.

Kursa apraksts

Šis kurss ir paredzēts vadītājiem, kuri vēlas īstenot efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas, kas atbilst viņu organizācijas biznesa un izaugsmes mērķiem. Uzsvaru liekot uz veidiem, ka digitālais mārketings ir daļa no lielāka biznesa modeļa, šis kurss palīdzēs šiem vadītājiem padziļināti izpētīt digitālā mārketinga procesus, kas uzlabos viņu uzņēmuma darba ietekmi, bet arī šis kurss sniegs dziļāku izpratni par digitālā mārketinga integrācijas nozīmi un praktiskajiem soļiem, lai to paveiktu. Pēc šī kursa pabeigšanas vadītāji tiks aprīkoti ar zināšanām, lai izveidotu digitālā mārketinga stratēģiju savai organizācijai un veicinātu uzņēmuma izaugsmi.

Kursa mērķi

Izstrādāt digitālā mārketinga stratēģiju, kas atbilst uzņēmuma mērķiem un mērķauditorijai
Izprast vadītāja lomu efektīvai digitālās stratēģijas integrācijai uzņēmuma mērķos un attīstībā
Izvēlēties un efektīvi izmantot digitālā mārketinga kanālus, veiktu efektīvu budžeta analīzi.
Izprast mērķauditoriju un tās uzvedību digitālajā vidē. Analizēt mērķauditorijas iesaistes un uzrunāšanas kritērijus digitālajā vidē
Analizēt digitālā mārketinga kampaņu rezultātus, izmantojot atbilstošus mērīšanas rīkus un metrikas

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

  • Izprast digitālā mārketinga ietekmi uz jūsu organizācijas pamatnostādnēm
  • Atbalstīt mārketinga komandu tās stratēģiskajā attīstībā un izaugsmē
  • Analizēt dažādu mārketinga kanālu efektivitāti, lai izlemtu, kas vislabāk atbilst jūsu mērķauditorijai
  • Integrēt digitālo mārketingu plašākā biznesa sistēmā

Kurss notiks:

Tiešsaistē un Klātienē

Priekšzināšanas:

  • Pamata vai vidēja līmeņa zināšanas mārketingā un digitālā mārketinga pamatprincipos
  • Pieredze ar mārketinga kampaņu vadību un satura veidošanu
  • Pamatprasmes darbā ar analītikas rīkiem un datu interpretāciju

Mācību metodes:

  • Interaktīvas lekcijas: Lekcijas tiks papildinātas ar diskusijām, jautājumiem un atbildēm, kā arī praktiskajiem piemēriem
  • Grupu darbi: Dalībnieki tiks sadalīti grupās, lai kopīgi risinātu uzdevumus un prezentētu savus rezultātus
  • Case study: Tiek analizēti reāli dzīves piemēri, lai ilustrēt dažādas digitālā mārketinga situācijas
  • Praktiskie uzdevumi: Dalībnieki veic praktiskus uzdevumus, lai nostiprināt iegūtās zināšanas un prasmes

Tēma 1

Digitālā mārketinga nozīme uzņēmuma stratēģijā:
– Digitālā mārketinga integrācija kopējā uzņēmuma stratēģijā
– Digitālā transformācija un tās ietekme uz uzņēmējdarbību
– Vadītāja loma digitālajā mārketingā: stratēģijas virzība un komandas vadība
– Jaunākās digitālā mārketinga tendences: Mākslīgais intelekts un digitālais mārketings; jaunākie kanāli un veidi mārketinga komunikācijā

Tēma 2

Mērķauditorijas analīze, patērētāja ceļojums un daudzkanālu stratēģijas:
– Mērķauditorijas izpētes metodes un instrumenti
– Pircēju personu (Buyer Personas) veidošana
– Segmentēšanas stratēģijas: kā efektīvi sasniegt savu auditoriju. Patērētāja ceļojuma kartēšana (Customer Journey Mapping)
– Daudzkanālu pieeja: saskaņota komunikācija visos kanālos

Tēma 3

Digitālā mārketinga budžeta plānošana un ROI analīze:
– Budžeta sadale starp dažādiem digitālajiem kanāliem
– Kā novērtēt un uzlabot digitālā mārketinga ieguldījumu atdevi (ROI)?
– Investīciju atdeves analīze un kampaņu optimizācija
– Resursu plānošana un komandas efektivitātes novērtēšana

Tēma 4

Vadītāja loma digitālā mārketinga komandas vadībā
– Efektīva digitālā mārketinga komandas veidošana un vadība
Kritisko digitālo prasmju attīstība komandā
– Stratēģiskā plānošana un digitālās mārketinga stratēģijas izstrāde

Tēma 5

Diskusija un case studies:
– Digitālā mārketinga stratēģijas plānošanas process
– Kā pielāgot stratēģiju mainīgām tirgus tendencēm? Globālās tendences un to ietekme uz vietējiem tirgiem
– Reālu uzņēmumu piemēru analīze
– Diskusija: vadītāju izaicinājumi un stratēģijas digitālajā laikmetā