Sagatavošanās un stratēģijas kurss 12. klases matemātikas eksāmenam
Kas ir vajadzīgs, lai veiksmīgi noliktu eksāmenu? Protams, svarīgākās ir zināšanas attiecīgajā priekšmetā. Bet eksāmena rezultāti nav atkarīgi tikai no zināšanām. Tavs mērķis ir eksāmenā iegūt maksimāli augstu rezultātu. Mūsu mērķis ir palīdzēt tev to sasniegt.
Matemātikas terminos runājot, eksāmena likšana ir funkcija ar diviem mainīgajiem: :
Mūsu formula veiksmei jebkurā eksāmenā: eksāmena rezultāts = f (mācību priekšmeta pārzināšana + eksāmena stratēģija)
Sagatavošanās un stratēģijas kurss 12. klases matemātikas eksāmenam
Kas ir vajadzīgs, lai veiksmīgi noliktu eksāmenu? Protams, svarīgākās ir zināšanas attiecīgajā priekšmetā. Bet eksāmena rezultāti nav atkarīgi tikai no zināšanām. Tavs mērķis ir eksāmenā iegūt maksimāli augstu rezultātu. Mūsu mērķis ir palīdzēt tev to sasniegt.
Matemātikas terminos runājot, eksāmena likšana ir funkcija ar diviem mainīgajiem: :
Mūsu formula veiksmei jebkurā eksāmenā: eksāmena rezultāts = f (mācību priekšmeta pārzināšana + eksāmena stratēģija)
Informācija par kursu
KAD
19.01.2023. – 11.05.2023.
KURSA INTENSITĀTE
Ceturtdienās, 17:00-18:30
FORMĀTS
Tiešsaistē
APMĀCĪBU VALODA
Latviešu
CENA
195.72 EUR (var dalīt vairākos maksājumos)
Kurss ir paredzēts 11. vai 12. klases skolēniem, kuri kārtos eksāmenus optimālajā vai augstākajā līmenī un kuriem ir 6. matemātikas un augstāka atzīme.
Pieteikties līdz 2023. gada 16. janvārim!
Lai uzzinātu sīkāku informāciju un saņemtu konsultāciju, lūdzu, sazinieties ar:
sandija.berzina@rbs.lv / +371 67089800
Daudzi skolēni varētu gūt labākus rezultātus matemātikas eksāmenā, ja vērtējam pēc viņu reālajām zināšanām, – bet viņus var mulsināt situācija vai jautājuma frāzējums, un tādējādi viņi var apmaldīties pazīstamā vidē. Tas ir vēl svarīgāk, ieviešot jauno mācību programmu, kas papildu zināšanām koncentrējas uz izpratni un prasmju daudzveidību. Izpratne par dažādu tipu eksāmena jautājumiem un problēmām un spēja tos atšķirt ir noderīga, lai izvēlētos labāko individuālo stratēģiju un iegūtu labākos rezultātus – un, protams, mazinātu uztraukumu…
Kristīne Ševčenko
Pasniedzēja


Daudzi skolēni varētu gūt labākus rezultātus matemātikas eksāmenā, ja vērtējam pēc viņu reālajām zināšanām, – bet viņus var mulsināt situācija vai jautājuma frāzējums, un tādējādi viņi var apmaldīties pazīstamā vidē. Tas ir vēl svarīgāk, ieviešot jauno mācību programmu, kas papildu zināšanām koncentrējas uz izpratni un prasmju daudzveidību. Izpratne par dažādu tipu eksāmena jautājumiem un problēmām un spēja tos atšķirt ir noderīga, lai izvēlētos labāko individuālo stratēģiju un iegūtu labākos rezultātus – un, protams, mazinātu uztraukumu…
Kristīne Ševčenko
Pasniedzēja