1) 2025. gada 11. marts
2) 2025. gada 12. marts

Klātienē
Cena: 700€ + PVN
Ir pieejama 50-100*% de minimis atbalsta intensitāte
Valoda: Angļu

Saīsinātais ceļš inovāciju apgūšanā

Professors

Balazs Horvath

Par pasniedzēju

Balazs Horvath ir izglītības un tehnoloģiju inovāciju profesionālis. Viņš ir līdzautors platformai Kimitisik, kas fokusējas uz izglītības metožu uzlabošanu, izmantojot inovatīvas pieejas, un ir aktīvs darbaspēka attīstības un ilgtspējīgu prasmju veicinātājs. Balazs ir ieguvis doktora grādu datu zinātnē, specializējoties secīgas mācīšanās un neironu tīklu jomā, kā arī maģistra grādu datorzinātnēs, pievēršoties programmatūras un pakalpojumu arhitektūras izstrādei. Viņam ir plaša pieredze konsultāciju, mājaslapu izstrādē un IT vadības jomā, un ir pieprasīts lektors mākslīgā intelekta, izglītības inovāciju un prasmju transformācijas tēmās visā pasaulē.

Kursa apraksts

Īsais inovāciju apmācības kurss ir divu dienu programma, kas veidota, lai sniegtu dalībniekiem nepieciešamās zināšanas un prasmes inovāciju veicināšanai savā organizācijā. Apvienojot praktiskus vingrinājumus un diskusijas, dalībnieki apgūs, kā vienkāršot inovāciju procesu, attīstīt radošu domāšanu un izmantot pārbaudītas metodoloģijas un rīkus. Kursa noslēgumā dalībnieki būs spējīgi izmantot iegūtās prasmes, lai risinātu reālus izaicinājumus, veicinātu inovāciju kultūru un sasniegtu konkrētus rezultātus. Šis kurss koncentrējas ne tikai uz ideju radīšanu, bet arī uz strukturētu procesu apguvi, kas nodrošina inovāciju īstenošanu no koncepcijas līdz realizācijai.

Kursa mērķi

Dalībnieki iegūs padziļinātu izpratni par inovācijas strukturētajiem posmiem, sākot no ideju ģenerēšanas līdz to veiksmīgai ieviešanai.
Kurss veicinās domāšanas veida pārmaiņas, iedvesmojot dalībniekus domāt radoši, apšaubīt ierastos pieņēmumus un atbalstīt jaunu ideju ieviešanu.
Dalībnieki apgūs pārbaudītas metodoloģijas un praktiskus rīkus, kas palīdzēs identificēt iespējas, radīt inovatīvus risinājumus un efektīvi īstenot tos praksē.

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

Dalībnieki apgūs prasmes un iegūs zināšanas, kas nepieciešamas, lai identificētu un efektīvi izmantotu inovatīvas iespējas, tādējādi stiprinot organizācijas konkurētspēju.
Kurss nodrošinās dalībniekus ar praktiskiem rīkiem un metodēm, kas palīdzēs risināt sarežģītus izaicinājumus un rast radošus, uz rezultātiem orientētus risinājumus.
Izmantojot strukturētus inovācijas procesus un efektīvas stratēģijas, dalībnieki spēs veicināt organizācijas snieguma uzlabošanu un ilgtspēju.
Kurss būs nozīmīgs solis uz inovāciju kultūras izveidi, motivējot darbiniekus domāt radoši un aktīvi piedāvāt jaunas, vērtīgas idejas.

Kurss notiks:

Klātienē

Priekšzināšanas:

Ikviens ir gaidīts. Nav nepieciešamas iepriekšējas zināšanas vai pieredze.

Mācību metodes:

Praktisku uzdevumu un diskusiju apvienojums.

1. diena: Problēmas izpratne un risinājumu ideju izstrāde

Rīta sesija:
– Ievads un metode, kā pārbaudīt, vai potenciālā problēma, kurai tiek meklēts risinājums, ir tiešām aktuāla.
– Seminārs: Galveno cēloņu analīze un potenciālo problēmu pārbaude – komandas nosaka būtiskākos identificētās problēmas aspektus un analizē tās pamatcēloņus.
Pēcpusdienas sesija:
– Ievads rīkos, kas palīdz izstrādāt idejas ar pievienoto vērtību.
– Seminārs: Radošais process – komandas veido dizainiskus risinājumus, kas rada pievienoto vērtību visā piegādes ķēdē.

2. diena: Vērtības novērtēšana un risinājumu prezentācija

Rīta sesija:
– Seminārs: Vērtības definēšana un risinājumu ilgtspējības nodrošināšana – komandas koncentrējas uz risinājumu pilnveidi un to ilgtermiņa ietekmes veidošanu.
Pēcpusdienas sesija:
– Inovāciju komunikācijas treniņš.
– Seminārs: Risinājumu prezentēšana un to vērtības skaidra komunikācija – komandas praktizē prezentēt savus risinājumus pārliecinoši un ar ietekmi.

Digitālā mārketinga stratēģija vadītājiem

1) 2025. gada 24. janvāris 9:00-15:00
2) 2025. gada 20. februāris 9:00-15:00

Klātienē
Cena: 150€ + PVN
Cena ar ES atbalstu: 45€ + PVN
Valoda: Latviešu

Professors

Linda Saulīte

Par pasniedzēju

Linda Saulīte, zinātņu doktore un RTU docente, ir augstākā līmeņa vadītāja ar vairāk kā 20 gadu pieredzi biznesa vadībā. Linda ir profesionāle mārketinga, komunikāciju stratēģiju un mediju vadībā. Šobrīd Linda ir valdes locekle un vada komunikāciju un mediju aģentūru grupu Dentsu Latvija, kura nodrošina pilna spektra mediju, tai skaitā e-komerciju, stratēģiju izstrādi un realizāciju globāliem, reģionāliem lokāliem uzņēmumiem.

Kursa apraksts

Šis kurss ir paredzēts vadītājiem, kuri vēlas īstenot efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas, kas atbilst viņu organizācijas biznesa un izaugsmes mērķiem. Uzsvaru liekot uz veidiem, ka digitālais mārketings ir daļa no lielāka biznesa modeļa, šis kurss palīdzēs šiem vadītājiem padziļināti izpētīt digitālā mārketinga procesus, kas uzlabos viņu uzņēmuma darba ietekmi, bet arī šis kurss sniegs dziļāku izpratni par digitālā mārketinga integrācijas nozīmi un praktiskajiem soļiem, lai to paveiktu. Pēc šī kursa pabeigšanas vadītāji tiks aprīkoti ar zināšanām, lai izveidotu digitālā mārketinga stratēģiju savai organizācijai un veicinātu uzņēmuma izaugsmi.

Kursa mērķi

Izstrādāt digitālā mārketinga stratēģiju, kas atbilst uzņēmuma mērķiem un mērķauditorijai
Izprast vadītāja lomu efektīvai digitālās stratēģijas integrācijai uzņēmuma mērķos un attīstībā
Izvēlēties un efektīvi izmantot digitālā mārketinga kanālus, veiktu efektīvu budžeta analīzi.
Izprast mērķauditoriju un tās uzvedību digitālajā vidē. Analizēt mērķauditorijas iesaistes un uzrunāšanas kritērijus digitālajā vidē
Analizēt digitālā mārketinga kampaņu rezultātus, izmantojot atbilstošus mērīšanas rīkus un metrikas

Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas:

  • Izprast digitālā mārketinga ietekmi uz jūsu organizācijas pamatnostādnēm
  • Atbalstīt mārketinga komandu tās stratēģiskajā attīstībā un izaugsmē
  • Analizēt dažādu mārketinga kanālu efektivitāti, lai izlemtu, kas vislabāk atbilst jūsu mērķauditorijai
  • Integrēt digitālo mārketingu plašākā biznesa sistēmā

Kurss notiks:

Klātienē

Priekšzināšanas:

  • Pamata vai vidēja līmeņa zināšanas mārketingā un digitālā mārketinga pamatprincipos
  • Pieredze ar mārketinga kampaņu vadību un satura veidošanu
  • Pamatprasmes darbā ar analītikas rīkiem un datu interpretāciju

Mācību metodes:

  • Interaktīvas lekcijas: Lekcijas tiks papildinātas ar diskusijām, jautājumiem un atbildēm, kā arī praktiskajiem piemēriem
  • Grupu darbi: Dalībnieki tiks sadalīti grupās, lai kopīgi risinātu uzdevumus un prezentētu savus rezultātus
  • Case study: Tiek analizēti reāli dzīves piemēri, lai ilustrēt dažādas digitālā mārketinga situācijas
  • Praktiskie uzdevumi: Dalībnieki veic praktiskus uzdevumus, lai nostiprināt iegūtās zināšanas un prasmes

Tēma 1

Digitālā mārketinga nozīme uzņēmuma stratēģijā:
– Digitālā mārketinga integrācija kopējā uzņēmuma stratēģijā
– Digitālā transformācija un tās ietekme uz uzņēmējdarbību
– Vadītāja loma digitālajā mārketingā: stratēģijas virzība un komandas vadība
– Jaunākās digitālā mārketinga tendences: Mākslīgais intelekts un digitālais mārketings; jaunākie kanāli un veidi mārketinga komunikācijā

Tēma 2

Mērķauditorijas analīze, patērētāja ceļojums un daudzkanālu stratēģijas:
– Mērķauditorijas izpētes metodes un instrumenti
– Pircēju personu (Buyer Personas) veidošana
– Segmentēšanas stratēģijas: kā efektīvi sasniegt savu auditoriju. Patērētāja ceļojuma kartēšana (Customer Journey Mapping)
– Daudzkanālu pieeja: saskaņota komunikācija visos kanālos

Tēma 3

Digitālā mārketinga budžeta plānošana un ROI analīze:
– Budžeta sadale starp dažādiem digitālajiem kanāliem
– Kā novērtēt un uzlabot digitālā mārketinga ieguldījumu atdevi (ROI)?
– Investīciju atdeves analīze un kampaņu optimizācija
– Resursu plānošana un komandas efektivitātes novērtēšana

Tēma 4

Vadītāja loma digitālā mārketinga komandas vadībā
– Efektīva digitālā mārketinga komandas veidošana un vadība
Kritisko digitālo prasmju attīstība komandā
– Stratēģiskā plānošana un digitālās mārketinga stratēģijas izstrāde

Tēma 5

Diskusija un case studies:
– Digitālā mārketinga stratēģijas plānošanas process
– Kā pielāgot stratēģiju mainīgām tirgus tendencēm? Globālās tendences un to ietekme uz vietējiem tirgiem
– Reālu uzņēmumu piemēru analīze
– Diskusija: vadītāju izaicinājumi un stratēģijas digitālajā laikmetā